W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

W ramach realizacji projektu studenci skorzystają z możliwości uczestnictwa w płatnych stażach oraz szkoleniach podnoszących ich kompetencje na rynku pracy

Materiały szkoleniowe dla uczestników projektu

kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

ikona gazety  Konkurs

Zintegrowane Programy Uczelni – Ścieżka I

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

12 139 384,31 zł 

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

11 775 202,75 zł

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 01-04-2019 r. do 31-03-2023 r.

Poznajcie nasz zespół

Marcin Przypis – Kierownik projektu
Marcin Przypis – Kierownik projektu

 

Piotr Siemaszko – Koordynator realizacyjno-finansowy
Piotr Siemaszko – Koordynator realizacyjno-finansowy

Zobacz efekt naszej pracy

Materiały szkoleniowe dla uczestników projektu
Materiały szkoleniowe dla uczestników projektu

 

Certyfikowane szkolenie dla studentów w tematyce PRINCE2 Foundation
Certyfikowane szkolenie dla studentów w tematyce PRINCE2 Foundation 

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

Na etapie planowania projektu zostały zidentyfikowane następujące problemy, dla których nasz projekt jest odpowiedzią:

  • trudności w znalezieniu pracy przez absolwentów uczelni,
  • niewystarczające kompetencje dydaktyczne kadry uczelni,
  • niedostateczne kompetencje zarządcze pracowników uczelni,
  • niedostoswany system informatyczny uniwersytetu.

W ramach realizacji projektu studenci skorzystają z możliwości uczestnictwa w płatnych stażach oraz szkoleniach podnoszących ich kompetencje na rynku pracy. Dzięki temu projekt przyczyni się do realizacji celu strategii „Europa 2020” dotyczącego wzrostu zatrudnienia ludności w wieku 20–64 lata. Kadra dydaktyczna, administracyjna i zarządcza będzie miała możliwość podniesienia swoich kompetencji w ramach uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach. Dodatkowo uczelniany system informatyczny klasy ERP – Baza S4A – zostanie dostosowany do aktualnych potrzeb pracowników oraz studentów.   Rozwój kompetencji pracowników uczelni oraz dostosowany system do zarządzania w sposób pozytywny przełoży się na zmniejszenie wskaźnika przedwczesnej rezygnacji z nauki oraz zwiększenie odsetka ludności, która ukończyła studia wyższe.

Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?

Z wyników projektu skorzysta 171 studentów uczestniczących w stażach i 324 uczestniczących w szkoleniach, 450 pracowników kadry dydaktycznej podniesie swoje kompetencje oraz 149 pracowników administracji i kadry kierowniczej. Dodatkowo w ramach projektu zostanie dostosowany system informatyczny, który będzie służyć wszystkim pracownikom i studentom oraz szeroko rozumianym interesariuszom Uniwersytetu. Organizowane staże nie tylko przysłużą się studentom, ale również pracodawcą, którzy dzięki realizowanemu przez nas projektowi będą mogli „przetestować” pracownika jeszcze przed jego zatrudnieniem. 

Co było dla nas największym wyzwaniem w projekcie?

Największym wyzwaniem podczas realizacji projektu było skoordynowanie wszystkich zadań oraz przełożenie skomplikowanych wymogów dotyczących dokumentacji naszych działań na prosty język odbiorców projektu. 

Nasza rada dla innych Wnioskodawców

Zachęcamy do nakładów na kampanie promocyjne, wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji z odbiorcami projektu takich jak social media oraz nieszablonowe podejście do pojawiających się problemów. Największą zgubą każdego realizowanego projektu jest stwierdzenie „robię tak, bo zawsze tak robiliśmy”. Otwartość na nowe rozwiązania oraz profesjonalne podejście do powierzonych zadań to nasz przepis na sukces. Dodatkowo zachęcamy do zaangażowania w realizację projektu różnych grup odbiorców, takich jak przedstawiciele kadry dydaktycznej oraz środowisk studenckich. Dobrym pomysłem jest zaangażowanie w realizację projektu kół studenckich, samorządów oraz związków zawodowych. 

{"register":{"columns":[]}}