W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

4 Wojskowy Szpital Kliniczny we Wrocławiu wyróżniony w projekcie „Wymagaj jakości”!

12.11.2025

Z przyjemnością informujemy, że 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu otrzymał prestiżowe wyróżnienie w projekcie „Wymagaj jakości”, realizowanym przez Rzecznika Praw Pacjenta we współpracy z Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.

Grafika przedstawia dwie witające się dłonie oraz logotypy.

Celem projektu „Wymagaj jakości” jest wskazanie pacjentom tych placówek medycznych, które szczególnie wyróżniają się wysoką jakością świadczonych usług, dbałością o komfort pacjenta i respektowaniem jego praw. Wyróżnienia przyznawane są szpitalom, które spełniają określone kryteria i wdrażają dobre praktyki na każdym etapie opieki nad pacjentem.

Otrzymanie wyróżnienia potwierdza, że szpital zapewnia najwyższy standard usług medycznych, a także profesjonalizm oraz troskę o pacjenta na każdym etapie leczenia. Wyróżnione szpitale nieustannie dbają o jakość świadczonej opieki medycznej, a także komfort i szacunek dla pacjentów oraz respektowanie ich praw i potrzeb, a także stałe udoskonalanie  procedur i procesów organizacyjnych.

Projekt „Wymagaj jakości” ma przede wszystkim wspierać pacjentów w świadomym wyborze placówek medycznych i motywować szpitale do rozwoju kultury jakości. Pacjent ma prawo żądać jakości wszędzie tam, gdzie się leczy. Wyróżnienie jest świadectwem zaangażowania placówki w rozwój i dbałość o dobro pacjenta. Jestem przekonany, ze 4 Wojskowy Szpital Kliniczny będzie inspiracją  dla innych placówek - podkreśla Rzecznik Praw Pacjenta, Bartłomiej Chmielowiec.

Serdecznie gratulujemy całemu personelowi 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu — lekarzom, pielęgniarkom, personelowi pomocniczemu oraz administracji — konsekwentnego zaangażowania w podnoszenie standardów opieki medycznej.

Jednocześnie podkreślamy, że wyróżnienie to nie jest finiszem, lecz zobowiązaniem do dalszej pracy nad jakością — zarówno w obszarach medycznych, jak i organizacyjnych.

Projekt „Wymagaj jakości” ma charakter otwarty — inne placówki również mogą ubiegać się o wyróżnienie, jeśli spełniają kryteria. Szczegóły: Wymagaj jakosci

Wideo

{"register":{"columns":[]}}