W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wizyta osobista w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta

Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:

  • poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
  • wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00

 

W celu podniesienia jakości obsługi osób które zgłaszają się do siedziby Biura osobiście po poradę, informacje na temat praw pacjenta czy też w celu przejrzenia akt w swojej sprawie, w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta zostały wprowadzone zapisy na takie spotkania.

  • Osoby zainteresowane powinny zapisać się mailowo rezerwacja@rpp.gov.pl lub telefonicznie (22 532-82-43) – wówczas zostanie wyznaczony dzień i godzina spotkania.

Osoby niezapisane również zostaną przyjęte, jednak może zdarzyć się sytuacja, że będą musiały chwilę poczekać ponieważ w pierwszej kolejności będą obsługiwane osoby zapisane.

 

 

Zapraszamy również do kontaktu poprzez Telefoniczną Informację Pacjenta oraz czat:

Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00


Czat

dostępny na stronie głównej oraz w zakładce "Kontakt"

pn. - pt. w godz. 8:00 - 18:00