W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Misja i Wizja

Misja Rzecznika Praw Pacjenta

Misją Rzecznika Praw Pacjenta jest podejmowanie skutecznych działań na rzecz ochrony praw pacjentów, które zapewniają trwały wzrost stopnia przestrzegania praw pacjentów w Polsce. To także podnoszenie poziomu wiedzy o prawach pacjenta, stały rozwój zapewniający osiąganie satysfakcji klienta, który umożliwia ciągłe doskonalenie i korzystanie z potencjału pracowników.

Wizja

Rzecznik Praw Pacjenta dąży do tego, by być nowoczesnym, efektywnym i sprawnie zarządzanym urzędem, którego rozwój wynika ze zrozumienia potrzeb klienta i otwartości na te potrzeby. Biuro jest gotowe na obywatelską partycypację, uwzględnia specyfikę systemu ochrony zdrowia oraz dba o rozwój kompetencji pracowników. Dąży do tego, by być urzędem dobrze ocenianym pod względem:

  • skuteczności ochrony praw pacjentów
  • jakości obsługi klienta
  • profesjonalnego zarządzania
{"register":{"columns":[]}}