W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Misja i Wizja

Misja Rzecznika Praw Pacjenta

Misją Rzecznika jest ochrona i promowanie praw pacjentów w systemie ochrony zdrowia. To także podnoszenie poziomu wiedzy o prawach pacjenta, stały rozwój zapewniający osiąganie zadowolenia pacjentów, który umożliwia ciągłe doskonalenie i korzystanie z potencjału pracowników. Rzecznik jest skoncentrowany na wprowadzaniu pozytywnych zmian w systemie opieki zdrowotnej w taki sposób, aby pacjenci znajdowali się w centrum dotyczących ich decyzji i działań związanych z opieką zdrowotną. Rzecznik jest zaangażowany w budowanie systemu opieki zdrowotnej w Polsce, który rzeczywiście odzwierciedla wizję opieki zdrowotnej skoncentrowanej na pacjencie, wysokiej jakości i bezpiecznych świadczeniach zdrowotnych oraz powszechnie przestrzeganych prawach pacjenta. 

 

Wizja

Rzecznik dąży do tego, aby być liderem pozytywnych zmian dla pacjentów w systemie ochrony zdrowia. Wizję tę urzeczywistnia przez poszukiwanie praktycznych rozwiązań dla wyzwań pacjentów i proaktywne ich promowanie i wdrażanie przy współpracy z innymi partnerami opieki zdrowotnej w celu dalszej poprawy systemu i dbania o należną pozycję pacjenta, jako podmiotu zachodzących zmian. Rzecznik dąży do zapewnienia dostępu pacjentom do wysokiej jakości i bezpiecznych świadczeń zdrowotnych. 
 

{"register":{"columns":[]}}