W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kontakt

Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00


Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
kancelaria@rpp.gov.pl
tel: (22) 532 - 82 - 50
fax: (22) 506 - 50 - 64

 

Czat

Zapraszamy do kontaktu poprzez bezpośrednią rozmowę w formie czatu

pn. - sb. w godz. 8:00 - 18:00

 

Kontakt z komórką organizacyjną w ramach toczącej się sprawy:

  • Departament Postępowań Wyjaśniających: (22) 532 - 82 - 43
  • Departament Prawny: (22) 532 - 82 - 07
  • Departament ds. Zdrowia Psychicznego: (22) 532 - 82 - 22

 

Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:

  • poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
  • wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00

W celu podniesienia jakości obsługi osób które zgłaszają się do siedziby Biura osobiście po poradę, informacje na temat praw pacjenta czy też w celu przejrzenia akt w swojej sprawie, w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta zostały wprowadzone zapisy na takie spotkania.

Osoby zainteresowane powinny zapisać się mailowo rezerwacja@rpp.gov.pl lub telefonicznie (22 532-82-43) – wówczas zostanie wyznaczony dzień i godzina spotkania.

Osoby niezapisane również zostaną przyjęte, jednak może zdarzyć się sytuacja, że będą musiały chwilę poczekać ponieważ w pierwszej kolejności będą obsługiwane osoby zapisane.