W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ankieta satysfakcji pacjenta prowadzona przez pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta

31.08.2022

Badanie satysfakcji pacjenta

Drodzy Pacjenci,

od 1 września 2022 r. rozpoczynamy projekt badania satysfakcji klienta. Badanie wynika z potrzeby uzyskania wiedzy na temat oczekiwań osób kontaktujących się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta. Ocena poziomu satysfakcji z usług świadczonych przez urząd pozwoli na poznanie jego mocnych i słabych stron oraz pokaże sposób postrzegania wizerunku Rzecznika przez interesariuszy.

Wyniki badania pozwolą na zdiagnozowanie sytuacji i dostosowanie do niej odpowiednich działań naprawczych.

Badanie obejmie obszary funkcjonowania urzędu, które związane są z bezpośrednią obsługą zwracającego się o pomoc obywatela, m. in. za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800-190-590.

Nasi pracownicy będą oddzwaniać do kontaktujących się z nami osób, prosząc o opinię na temat przeprowadzonej rozmowy.

Zapraszamy zatem Państwa do wyrażania odczuć na temat przeprowadzonych rozmów. Dzięki Państwa opinii wdrożymy działania skierowane na poprawę jakości udzielanych przez nas usług. 

Kliknij tutaj: Link do Ankiety badania satysfakcji pacjenta (klienta) kontaktującego się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta.

 

{"register":{"columns":[]}}