W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zgłoszenie - aktualizacja rejestru miejsc tymczasowego schronienia

Zgodnie z art. 48a ust. 11c ustawy o pomocy społecznej gmina zgłasza wojewodzie wszelkie zmiany danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich powstania.

Konieczność aktualizacji danych zawartych w rejestrze miejsc, w których gminy zapewniają tymczasowe schronienie  w schroniskach dla osób bezdomnych, schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, noclegowniach oraz ogrzewalniach wynika z przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.).

Zgodnie z art. 48a ust. 11c ustawy o pomocy społecznej gmina zgłasza wojewodzie wszelkie zmiany danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich powstania.

Ujednolicony dla województwa mazowieckiego wzór formularza zgłoszenia/aktualizacji rejestru pozwoli na uzyskanie wszystkich danych rejestru określonych w art. 48a ust. 11a ww. ustawy.

Materiały

Zgłoszenie - aktualizacja rejestru miejsc tymczasowego schronienia
Zgłoszenie aktualizacja rejestru miejsc tymczasowego schronienia.xlsx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}