W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Inne naruszenia ustawy Pzp

Zamówienie pn.: „Dostawa 50 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej wraz z niezbędnym wyposażeniem dla MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu

Zamówienie pn.: „Dostawa 50 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej wraz z niezbędnym wyposażeniem dla MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu” - naruszenie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 8 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Materiały

Dostawa-50-sztuk-fabrycznie-nowych,-niskopodlogowych-autobusow-komunikacji-miejskiej-wraz-z-niezbednym-wyposazeniem-dla-MPK-Sp-z-oo-we-Wroclawiu-
Dostawa-50-sztuk-fabrycznie-nowych,-niskopodlogowych-autobusow-komunikacji-miejskiej-wraz-z-niezbednym-wyposazeniem-dla-MPK-Sp-z-oo-we-Wroclawiu-.pdf 0.29MB
KIO-KU-39-18
KIO-KU-39-18.pdf 0.16MB
Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 25 sierpnia 2014 r. postępowania pn.: „Zagospodarowanie centrum wsi Nowy Lubiel”

Informacja o wyniku kontroli doraźnej z dnia 25 sierpnia 2014 r. postępowania pn.: „Zagospodarowanie centrum wsi Nowy Lubiel”, prowadzonego przez Gminę Rząśnik, w którym stwierdzono naruszenie art.  26 ust. 3, art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Materiały

kd20172014
kd20172014.pdf 0.07MB
KIO-KD-85-14
KIO-KD-85-14.pdf 0.11MB
Informacja o wyniku kontroli doraźnej następczej z dnia 26 września 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa nowych świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce”

Informacja o wyniku kontroli doraźnej następczej z dnia  26  września 2014 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa nowych świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce”, przeprowadzonego przez Gminę Działoszyce w trybie przetargu nieograniczonego,  w której stwierdzono nw.naruszenia: art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; art. 41 pkt 15 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp w zw. z treścią rozporządzenia w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w BZP; art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 ustawy Pzp; art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów; art. 95 ust. 1 ustawy Pzp

Materiały

Wkd-20​_14
Wkd-20​_14.pdf 0.14MB
KIO-KD-98-14
KIO-KD-98-14.pdf 0.20MB
Zamówienie na „Budowę boiska treningowego o sztucznej murawie w Chylicach Gmina Jaktorów”
Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków”

Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków” – naruszenie art. 91 ust. 3 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; art. 91 ust. 3 w związku z art. 26 ust. 2b i art. 2 pkt 5 ustawy Pzp; art. 92 ust. 2 ustawy Pzp; art. 32 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Materiały

wka​_27​_14
wka​_27​_14.pdf 0.09MB
KIO-KD-6-15
KIO-KD-6-15.pdf 0.11MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14) - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7, jak również art. 17 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-14/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie  i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-14/14) - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie  i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14) - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 oraz art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231). Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Wykonanie robót budowlanych na odcinku Krzeszowice – Kraków Mydlniki w ramach zadania: Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” (POIiŚ 7.1-11.1)”

Zamówienie na „Wykonanie robót budowlanych na odcinku Krzeszowice – Kraków  Mydlniki w ramach zadania: Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” (POIiŚ 7.1-11.1)” - naruszenie art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 pkt 7 lit. d ustawy Pzp.

Materiały

wku2020302015
wku2020302015.pdf 0.11MB
KIO-KU-31-15
KIO-KU-31-15.pdf 0.16MB
Zamówienie na „Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Golub – Dobrzyń”

Zamówienie na „Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Golub – Dobrzyń” - naruszenie art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 93 ust. 1 pkt 1, art. 26 ust. 3, art. 26 ust. 4, art. 25 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz § 1 ust. 1 pkt 11 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 23 ust. 3, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 25 ust. 1, art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6 w zw. z § 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, § 3 ust. 4 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 38 ust. 2, art. 92 ust. 1 pkt 4, art. 85 ust. 2 ustawy Pzp.

Materiały

wka​_17​_14
wka​_17​_14.pdf 0.14MB
KIO-KD-33-15
KIO-KD-33-15.pdf 0.18MB
Zamówienie na „Wykonanie interwencyjnych badań archeologicznych w obszarze realizacji inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowych na trasach Wolin-Płocin, Ładzin-Rabiąż, Rabież-Kolonia Domysłów, Wolin-Darzowice-Unin w Gminie Wolin

Zamówienie na „Wykonanie interwencyjnych badań archeologicznych w obszarze realizacji inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowych na trasach Wolin-Płocin, Ładzin-Rabiąż, Rabież-Kolonia Domysłów, Wolin-Darzowice-Unin w Gminie Wolin - naruszenie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 9 i 10 ustawy Pzp, art. 68 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

wynik2013
wynik2013.pdf 1.86MB
KIO-KD-39-15
KIO-KD-39-15.pdf 0.07MB
Zamówienie „Rekultywacja dolnośląskich składowisk odpadów komunalnych”
Zamówienie pn. „Dostawa wideoendoskopów dla Wydziału Zwalczania Przestępczości w Izbie Celnej w Białej Podlaskiej
Zamówienie na Zaprojektowanie technologii wraz z dostawą i montażem linii technologicznej do segregacji odpadów dla instalacji związanej z odzyskiem odpadów w Hryniewiczach k/Białegostoku

Zamówienie na Zaprojektowanie technologii wraz z dostawą i montażem linii technologicznej do segregacji odpadów dla instalacji związanej z odzyskiem odpadów w Hryniewiczach k/Białegostoku - naruszenie art. 170 ust. 1 w związku z art. 169 ust. 1 i art. 38 ust. 4b ustawy Pzp oraz §1 ust. 1 pkt 10 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich  te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231).

Materiały

wkd6​_158
wkd6​_158.pdf 0.07MB
KIO-KD-28-15
KIO-KD-28-15.pdf 0.15MB
Zamówienie na „budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wieś, Jaśki i Dowspuda”

Zamówienie na „budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wieś, Jaśki i Dowspuda” - naruszenie art. 87 ust. 1 zdanie 2 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 96 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 2 ust. 1 pkt 3 i 13 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, art. 87 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 87 ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

wkd​_25​_14​_DKD20Gmina20Raczki20anonimizacja
wkd​_25​_14​_DKD20Gmina20Raczki20anonimizacja.pdf 0.14MB
Zamówienie na „Odtwarzanie śródleśnych oczek wodnych na terenie Nadleśnictwa Lipka”

Zamówienie na „Odtwarzanie śródleśnych oczek wodnych na terenie Nadleśnictwa Lipka” - naruszenie art. art. 90 ust. 1, art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3 i 4, art. 36 ust. 1 pkt 6, art. 38 ust. 4a pkt 2,  art. 26 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 7 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

Materiały

wku​_51
wku​_51.pdf 0.10MB
Zamówienie dot. umowy najmu z dnia 7 sierpnia 2013 r., mającej za przedmiot Budowę budynku biurowo-usługowego przy ul. Wieniawskiej w Lublinie
Zamówienie na Usługę wsparcia eksploatacji i utrzymania Kompleksowego Systemu Informatycznego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Zamówienie „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na montażu kompletnych instalacji solarnych w ramach projektu: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii szansą na poprawę jakości środowiska naturalnego w Gminie Chełm”

Zamówienie „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na montażu kompletnych instalacji solarnych w ramach projektu: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii szansą na poprawę jakości środowiska naturalnego w Gminie Chełm” – naruszenie art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 7 ust. 3,  art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret 1 – 3  rozporządzenia w sprawie dokumentów oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. 

Materiały

Zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych,-polegajacych-na-montazu-kompletnych-instalacji-solarnych
Zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych,-polegajacych-na-montazu-kompletnych-instalacji-solarnych.pdf 0.26MB
KIO-KD-7-17
KIO-KD-7-17.pdf 0.30MB
Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna”

Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna” – naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 11 ust. 6, art. 24 ust. 2 pkt 4 oraz art. 2 pkt 11 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

Gmina-Hanna
Gmina-Hanna.pdf 0.15MB
Zamówienie na „Modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu”

Zamówienie na „Modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu” – naruszenie:art. 29 ust. 2 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 3 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

KD​_21​_15
KD​_21​_15.pdf 0.07MB
KIO-KD-68-15
KIO-KD-68-15.pdf 0.09MB
Zamówienie na „Wyłonienie Menadżera Funduszu Funduszy w celu realizacji wspólnych inwestycji w ramach przedsięwzięcia BRIdge VC.”

Zamówienie na „Wyłonienie Menadżera Funduszu Funduszy  w celu realizacji wspólnych inwestycji w ramach przedsięwzięcia BRIdge VC.” - naruszenie art. 91 ust. 3 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 13, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 38 ust. 6 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, § 1 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w zw. z art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 13 w zw. z art. 91 ust. 4 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

Materiały

wku-110-15
wku-110-15.pdf 0.23MB
KIO-KU-65-15
KIO-KU-65-15.pdf 0.39MB
Zamówienie na: „sukcesywne dostawy leków i witamin”, udzielone przez Zachodnią Instytucję Gospodarki Budżetowej „PIAST”

Zamówienie na: „sukcesywne dostawy leków i witamin”, udzielone przez Zachodnią Instytucję Gospodarki Budżetowej „PIAST”, w której stwierdzono naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 87  ust. 1, art. 93 ust. 1 pkt 1, art. 29 ust. 2 i 3 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 92 ust. 1 pkt 4 oraz art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

wka​_25​_15
wka​_25​_15.pdf 0.26MB
Zamówienie pn.: „Gmina promująca rozwój i przedsiębiorczość. Stworzenie i realizacja budowy marki Gminy Parczew jako miejsca przyjaznego inwestycjom”

Zamówienie pn.: „Gmina promująca rozwój i przedsiębiorczość. Stworzenie i realizacja budowy marki Gminy Parczew jako miejsca przyjaznego inwestycjom” – naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

Gmina-promujaca-rozwoj-i-przedsiebiorczosc-Stworzenie-i-realizacja-budowy-marki-Gminy-Parczew-jako-miejsca-przyjaznego-inwestycjom
Gmina-promujaca-rozwoj-i-przedsiebiorczosc-Stworzenie-i-realizacja-budowy-marki-Gminy-Parczew-jako-miejsca-przyjaznego-inwestycjom.pdf 0.09MB
KIO-KD-10-16
KIO-KD-10-16.pdf 0.16MB
Zamówienie na: „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług od zrealizowanych inwestycji w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej w Zbuczynie”

Zamówienie na: „Świadczenie usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług od zrealizowanych inwestycji w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej w Zbuczynie”, udzielone przez Gminę Zbuczyn, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 17 ust. 2, art. 32 ust. 1, art. 35 ust. 1, art. 95 ust. 1, art. 95 ust. 2 oraz art. 96 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Materiały

info-o-wyniku-kontroli
info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.19MB
KIO-KD-11-16
KIO-KD-11-16.pdf 0.13MB
Zamówienie na: „Leasing operacyjny urządzeń aktywnych do sieci komputerowej, systemu CCTV, systemu nagłośnienia trybun, ściany LCD, nośników LCD, wielkoformatowych ekranów LED oraz urządzeń reżyserki dla Stadionu Miejskiego we Wrocławiu”
Zamówienie pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej”

Zamówienie pn.: „Inżynier kontraktu” dla Projektu pn.: „Budowa systemu podczyszczania selektywnie zebranych odpadów na terenie Aglomeracji Jeleniogórskiej” – naruszenia: art. 43 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 22 ust. 4 ustawy Pzp w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zw. z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 3) rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 46 ust. 1a ustawy Pzp.

Materiały

zamowienie-pnInzynier-kontraktu-dla-Projektu-pn-Budowa-systemu-podczyszczania-selektywnie-zebranych-odpadow-na-terenie-Aglomeracji-Jeleniogorskiej
zamowienie-pnInzynier-kontraktu-dla-Projektu-pn-Budowa-systemu-podczyszczania-selektywnie-zebranych-odpadow-na-terenie-Aglomeracji-Jeleniogorskiej.pdf 0.10MB
KIO-KD-16-16
KIO-KD-16-16.pdf 0.22MB
Zamówienie pn.: „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN 300 MOP 5,5 MPa Legnica – Polkowice – Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie województwa dolnośląskiego i lubuskiego na odcinku Polkowice – Żary – podetap Polkowice – Gaworzyce województwo dolnośląskie”

Zamówienie pn.: „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN 300 MOP 5,5 MPa Legnica – Polkowice – Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie województwa dolnośląskiego i lubuskiego na odcinku Polkowice – Żary – podetap Polkowice – Gaworzyce województwo dolnośląskie”, w którym stwierdzono naruszenie art. 36 ust. 1 pkt 6 w zw. z art. 26 ust. 2b oraz w zw. z art. 9 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Budowa-gazociagu-wysokiego-cisnienia-DN-300-MOP-5,5-MPa-Legnica-Polkowice-zary-wraz-z-infrastruktura-niezbedna-do-jego-obslugi-na-terenie-wojewodztwa-dolnoslaskiego-i-lubuskiego
Budowa-gazociagu-wysokiego-cisnienia-DN-300-MOP-5,5-MPa-Legnica-Polkowice-zary-wraz-z-infrastruktura-niezbedna-do-jego-obslugi-na-terenie-wojewodztwa-dolnoslaskiego-i-lubuskiego.pdf 0.05MB
Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego w ramach Projektu pn. „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w Gminie Teresin”

Zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego w ramach Projektu pn. „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w Gminie Teresin”, naruszenie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp

Materiały

Dostawa-pomocy-dydaktycznych-i-sprzetu-multimedialnego-w-ramach-Projektu-pn-Indywidualizacja-procesu-nauczania-i-wychowania-uczniow-klas-I-III-w-Gminie-Teresin
Dostawa-pomocy-dydaktycznych-i-sprzetu-multimedialnego-w-ramach-Projektu-pn-Indywidualizacja-procesu-nauczania-i-wychowania-uczniow-klas-I-III-w-Gminie-Teresin.pdf 0.04MB
Zamówienie pn. „Doposażenie szkół w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne”
Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej przesyłowej na terenie gminy Sobków”
Zamówienie na: „Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w postępowaniach podatkowych oraz sądowoadministracyjnych dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług”

Zamówienie na: „Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w postępowaniach podatkowych oraz sądowoadministracyjnych dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług”, udzielone przez Gminę Trzemeszno, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 32 ust. 1, 34 ust. 3 pkt 2 lit. b oraz art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Gmina-Trzemeszno-KND​_9​_16​_info-o-wyniku-kontroli-na-strone-www
Gmina-Trzemeszno-KND​_9​_16​_info-o-wyniku-kontroli-na-strone-www.pdf 0.20MB
KIO-KD-44-16
KIO-KD-44-16.pdf 0.23MB
Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”

Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”, udzielone przez Miasto Brańsk, w którym stwierdzono naruszenie art. 91 ust. 2aart. 22 ust. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 2art. 35 ust. 1art. 92 ust. 1 pkt 1art. 26 ust. 2bart. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w zw. § 4 rozporządzenia w sprawie protokołu, art. 36 ust. 1 pkt 6art. 7 ust. 1art. 26 ust. 3art. 86 ust. 3art. 8 ust. 1art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w związku z § 3 pkt 1 lit. a rozporządzenia w sprawie protokołu. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli.

Materiały

Wynik-kontroli-Miasto-Bransk
Wynik-kontroli-Miasto-Bransk.pdf 0.22MB
Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej SUW Korfantów Puszyna”

Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej SUW Korfantów Puszyna” – naruszenie art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 90 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret drugi i trzeci rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w BZP.

Materiały

Budowa-sieci-wodociagowej-SUW-Korfantow-Puszyna
Budowa-sieci-wodociagowej-SUW-Korfantow-Puszyna.pdf 0.10MB
KIO-KD-54-16
KIO-KD-54-16.pdf 0.10MB
Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.”

Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 pkt 7 lit. c i  d) ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp 4 ust. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Wzmocnienie-systemu-ochrony-przeciwpozarowej-obszaru-lesnego-remont-polaczony-z-modernizacja-dojazdu-pozarowego-nr-4
Wzmocnienie-systemu-ochrony-przeciwpozarowej-obszaru-lesnego-remont-polaczony-z-modernizacja-dojazdu-pozarowego-nr-4.pdf 0.46MB
KIO-KD-62-16
KIO-KD-62-16.pdf 0.11MB
Zamówienie pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Łąkta Górna i Żegocina”
Zamówienie pn.: Kontrakt Z-2/W „Likwidacja osiedlowej oczyszczalni ścieków wraz z budową tłoczni ścieków, kanału tłocznego i wodociągu do OM Czerniewice”

Zamówienie pn.: Kontrakt Z-2/W „Likwidacja osiedlowej oczyszczalni ścieków wraz z budową tłoczni ścieków, kanału tłocznego i wodociągu do OM Czerniewice” - naruszenie art. 36a ust. 1 i 2, 90 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

Likwidacja-osiedlowej-oczyszczalni-sciekow-wraz-z-budowa-tloczni-sciekow,-kanalu-tlocznego-i-wodociagu-do-OM-Czerniewice
Likwidacja-osiedlowej-oczyszczalni-sciekow-wraz-z-budowa-tloczni-sciekow,-kanalu-tlocznego-i-wodociagu-do-OM-Czerniewice.pdf 0.20MB
KIO-KU-67-16
KIO-KU-67-16.pdf 0.23MB
Zamówienie pm.: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba – Białogarda wraz z budową obwodnicy w m. Wicko ”
Zamówienie pn.: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego”
Zamówienie pn.: „Śladami Domanickich bzów budowa chodnika”
Zamówienie pn. „Budowa obwodnicy Dąbrowy Tarnowskiej w ciągu drogi krajowej nr 73”
Zamówienie pn. Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek

Zamówienie pn. Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art.  24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 3, art. 90 ust. 1, art. 40 ust. 6 pkt 2, art. 42 ust. 1 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie dokumentów: § 1 ust. 1 pkt 11, § 1 ust. 1 pkt 7, § 1 ust. 1 pkt 8, § 1 ust. 1 pkt 11, § 3 ust. 4.

Materiały

Pelnienie-uslugi-Inzyniera-Kontraktu-dla-Projektu-pn-Uporzadkowanie-gospodarki-wodno-sciekowej-na-terenie-Miasta-Sulejowek
Pelnienie-uslugi-Inzyniera-Kontraktu-dla-Projektu-pn-Uporzadkowanie-gospodarki-wodno-sciekowej-na-terenie-Miasta-Sulejowek.pdf 0.37MB
KIO-KD-70-16
KIO-KD-70-16.pdf 0.27MB
Zamówienie pn.: „Zakup infrastruktury sprzętowej - serwery kasetowe, serwery plików, przełączniki sieciowe, szafa serwerowa z wyposażeniem - (ZADANIE I) oraz laptopów (ZADANIE II) na potrzeby realizacji projektu wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach projektu Od administrowania do efektywnego zarządzania Szkołą Główną Handlową w Warszawie - połączenie wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych (nr POKL.04.01.01-00-129) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”

Zamówienie pn.: „Zakup infrastruktury sprzętowej - serwery kasetowe, serwery plików, przełączniki sieciowe, szafa serwerowa z wyposażeniem - (ZADANIE I) oraz laptopów (ZADANIE II) na potrzeby realizacji projektu wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach projektu Od administrowania do efektywnego zarządzania Szkołą Główną Handlową w Warszawie - połączenie wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych (nr POKL.04.01.01-00-129) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 89 ust. 1 pkt 2), art. 85 ust. 2 ustawy Pzp.

Materiały

Zakup-infrastruktury-sprzetowej-KD​_82​_16
Zakup-infrastruktury-sprzetowej-KD​_82​_16.pdf 0.07MB
KIO-KD-71-16
KIO-KD-71-16.pdf 0.07MB
Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Wielmoża – część II – etap 1”

Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Wielmoża – część II – etap 1” – naruszenie: art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 90 ust. 1, art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust. 1 pkt 11 rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a tiret pierwszy ww. rozporządzenia, §4 ust. 3 ww. rozporządzenia.

Materiały

Budowa-kanalizacji-sanitarnej-dla-miejscowosci-Wielmoza-KD​_98​_16
Budowa-kanalizacji-sanitarnej-dla-miejscowosci-Wielmoza-KD​_98​_16.pdf 0.32MB
KIO-KD-72-16
KIO-KD-72-16.pdf 0.11MB
Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubno – gm. Wiskitki, etap II, cz. 3”

Zamówienie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubno – gm. Wiskitki, etap II, cz. 3” -  naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 41 pkt 7, art. 22 ust. 3, art. 46 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 26 ust. 4 , art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 32 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 1692). 

Materiały

Budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-lubno-gm-Wiskitki-etap-II-cz-3
Budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-lubno-gm-Wiskitki-etap-II-cz-3.pdf 0.11MB
KIO-KD-74-16
KIO-KD-74-16.pdf 0.23MB
Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy”

Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7) i art. 36 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

wk​_-knd​_22-16-zanonimizowana
wk​_-knd​_22-16-zanonimizowana.pdf 0.15MB
Zamówienie pn. „Dostawa samochodów zaopatrzeniowych z żurawiem – 35 szt.”
Zamówienie na: „Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego”

Zamówienie na: „Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego”, udzielone przez Gminę Żary, w którym stwierdzono naruszenie art. 5 ust. 1b, art. 32 ust. 1, 35 ust. 1, art. 17 ust. 2, art. 68 ust. 1 i ust. 2, art. 95 ust. 1 oraz art. 96 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

KND​_10​_16​_-info-o-wyniku-kontroli
KND​_10​_16​_-info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.23MB
KIO-KD-78-16
KIO-KD-78-16.pdf 0.07MB
Zamówienie pn. „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN1000 MOP 8,4MPa na odcinku od ZZU Czeszów do węzła Kiełczów w ramach budowy gazociągu granica RP (Lasów) – Taczalin – Radakowice – Gałów – Wierzchowice wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi”

Zamówienie pn. „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN1000 MOP 8,4MPa na odcinku od ZZU Czeszów do węzła Kiełczów w ramach budowy gazociągu granica RP (Lasów) – Taczalin – Radakowice – Gałów – Wierzchowice wraz z  infrastrukturą niezbędną do jego obsługi”, naruszenie art. 32 ust. 1 i art. 35  ust. 3 ustawy Pzp.

Materiały

Budowa-gazociagu-wysokiego-cisnienia-DN1000-MOP-8,4MPa-na-odcinku-od-ZZU-Czeszow-do-wezla-Kielczow
Budowa-gazociagu-wysokiego-cisnienia-DN1000-MOP-8,4MPa-na-odcinku-od-ZZU-Czeszow-do-wezla-Kielczow.pdf 0.04MB
Zamówienia obejmujące odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suchy Las

Zamówienia obejmujące odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suchy Las (umowa z dnia 23 grudnia 2014 r. oraz umowa z dnia 23 grudnia 2015 r.) udzielone bez stosowania ustawy Pzp, przez Gminę Suchy Las, gdzie stwierdzono naruszenie art. 7 ust. 3 w związku z art. 3 ust. 1 pkt 1, art. 4 pkt 8, art. 10 ust. 1, art. 40 ust. 1 oraz art. 48 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 6 d ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Materiały

KND​_8​_16​_KND​_12​_16​_-info-o-wyniku-kontroli
KND​_8​_16​_KND​_12​_16​_-info-o-wyniku-kontroli.pdf 0.20MB
KIO-KD-68-16
KIO-KD-68-16.pdf 0.17MB
Zamówienie na „Kompleksową informatyzację Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Rzeszowie w ramach PSIM – rozszerzenie”

Zamówienie na „Kompleksową informatyzację Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Rzeszowie w ramach PSIM – rozszerzenie” – naruszenie art. 91 ust. 2 ustawy Pzpart. 26 ust. 3 ustawy; § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231); art. 25 ust. 1 ustawy; art. 36 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 46 ust. 4a ustawy; naruszenie przepisów rozporządzenia w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Materiały

Kompleksowa-informatyzacja-SP-ZOZ-MSW-w-Rzeszowie-wkn​_74​_16
Kompleksowa-informatyzacja-SP-ZOZ-MSW-w-Rzeszowie-wkn​_74​_16.pdf 0.11MB
Zamówienie na: „Świadczenie usługi zastępstwa procesowego w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług za okresy przeszłe oraz bieżące do 31 grudnia 2015 r.”
Zamówienie pn.: „Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu” - 2/ZP/EPEC/2014”

Zamówienie pn.: „Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu” - 2/ZP/EPEC/2014” – naruszenia: art. 29 ust. 2 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 4 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust. 1 pkt 11 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, § 1 ust. 1 pkt 10 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 

Materiały

modernizacja-miejskiego-systemu-cieplowniczego-w-Elblagu-KD​_1​_17
modernizacja-miejskiego-systemu-cieplowniczego-w-Elblagu-KD​_1​_17.pdf 0.10MB
KIO-KD-9-17
KIO-KD-9-17.pdf 0.25MB
Zamówienie pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji wraz z zadaniami towarzyszącymi dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Zamówienie pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji  wraz z zadaniami towarzyszącymi dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -naruszenie art. 17 ust. 1, art. 17 ust. 2, art. 29 ust. 1 , art. 29 ust. 2, art. 36a, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 90 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów z dnia 19 lutego 2013 r.

Materiały

Kompleksowa-organizacja-i-przeprowadzenie-konferencji-wraz-z-zadaniami-towarzyszacymi-dla-przedstawicieli-jednostek-samorzadu-terytorialnego
Kompleksowa-organizacja-i-przeprowadzenie-konferencji-wraz-z-zadaniami-towarzyszacymi-dla-przedstawicieli-jednostek-samorzadu-terytorialnego.pdf 0.38MB
KIO-KD-18-17
KIO-KD-18-17.pdf 0.31MB
Zamówienie na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Połajewo”

Zamówienie na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Połajewo” – naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 2 w zw. z art. 2 pkt 1 ustawy Pzp oraz w zw. z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy  z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. poz. 915)  oraz art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, jak również art. 92 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp.

Materiały

wka​_11​_17
wka​_11​_17.pdf 0.22MB
{"register":{"columns":[]}}