W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:BAG.261.13.2025.IP
  • Data rozpoczęcia: 12.05.2025
  • Wartość szacunkowa zamówienia:Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 143.000,00 euro
  • Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Farmaceutyczny
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości pomieszczeń w budynku Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego położonego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 12.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.15MB
Specyfikacja Warunków Zamówienia
Specyfikacja​_Warunków​_Zamówienia.pdf 0.49MB
Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik​_Nr​_3​_–​_Oświadczenie​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia​_z​_postępowania.docx 0.02MB
Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik​_Nr​_4​_–​_Oświadczenie​_o​_spełnianiu​_warunków​_udziału​_w​_postępowaniu.docx 0.02MB
Załącznik Nr 5 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik​_Nr​_5​_–​_Oświadczenie​_o​_przynależności​_lub​_braku​_przynależności​_do​_grupy​_kapitałowej.docx 0.02MB
Załącznik Nr 6 – Formularz Ofertowy
Załącznik​_Nr​_6​_–​_Formularz​_Ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik Nr 7 – Wykaz usług
Załącznik​_Nr​_7​_–​_Wykaz​_usług.docx 0.02MB
Załącznik Nr 8 – Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
Załącznik​_Nr​_8​_–​_Zobowiązanie​_do​_oddania​_Wykonawcy​_do​_dyspozycji​_niezbędnych​_zasobów.docx 0.02MB
Załącznik Nr 9 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1
Załącznik​_Nr​_9​_–​_Oświadczenie​_o​_niepodleganiu​_wykluczeniu​_na​_podstawie​_art​_7​_ust​_1.docx 0.02MB
Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Załącznik​_nr​_10​_–​_Oświadczenie​_Wykonawców​_wspólnie​_ubiegających​_się​_o​_zamówienie.docx 0.02MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.04MB
Odpowiedzi na pytania nr 1, 2 i 3
Odpowiedzi​_na​_pytania​_nr​_1,​_2​_i​_3.pdf 0.14MB
Odpowiedź na pytanie nr 4 - INFORMACJA O DODATKOWYM TERMINIE PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ
Odpowiedź​_na​_pytanie​_nr​_4​_-​_INFORMACJA​_O​_DODATKOWYM​_TERMINIE​_PRZEPROWADZENIA​_WIZJI​_LOKALNEJ.pdf 0.12MB
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Informacja​_o​_kwocie​_przeznaczonej​_na​_sfinansowanie​_zamówienia.pdf 0.15MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.15MB
Informacja o wyborze oferty na stronę postępowania
Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_na​_stronę​_postępowania.pdf 0.16MB
{"register":{"columns":[]}}