Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:BAG.261.13.2025.IP
- Data rozpoczęcia: 12.05.2025
- Wartość szacunkowa zamówienia:Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 143.000,00 euro
- Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Farmaceutyczny
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
- Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości pomieszczeń w budynku Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego położonego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 12.
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.15MB Specyfikacja Warunków Zamówienia
Specyfikacja_Warunków_Zamówienia.pdf 0.49MB Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik_Nr_3_–_Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_postępowania.docx 0.02MB Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik_Nr_4_–_Oświadczenie_o_spełnianiu_warunków_udziału_w_postępowaniu.docx 0.02MB Załącznik Nr 5 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik_Nr_5_–_Oświadczenie_o_przynależności_lub_braku_przynależności_do_grupy_kapitałowej.docx 0.02MB Załącznik Nr 6 – Formularz Ofertowy
Załącznik_Nr_6_–_Formularz_Ofertowy.docx 0.03MB Załącznik Nr 7 – Wykaz usług
Załącznik_Nr_7_–_Wykaz_usług.docx 0.02MB Załącznik Nr 8 – Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
Załącznik_Nr_8_–_Zobowiązanie_do_oddania_Wykonawcy_do_dyspozycji_niezbędnych_zasobów.docx 0.02MB Załącznik Nr 9 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1
Załącznik_Nr_9_–_Oświadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_na_podstawie_art_7_ust_1.docx 0.02MB Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Załącznik_nr_10_–_Oświadczenie_Wykonawców_wspólnie_ubiegających_się_o_zamówienie.docx 0.02MB Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf 0.04MB Odpowiedzi na pytania nr 1, 2 i 3
Odpowiedzi_na_pytania_nr_1,_2_i_3.pdf 0.14MB Odpowiedź na pytanie nr 4 - INFORMACJA O DODATKOWYM TERMINIE PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ
Odpowiedź_na_pytanie_nr_4_-_INFORMACJA_O_DODATKOWYM_TERMINIE_PRZEPROWADZENIA_WIZJI_LOKALNEJ.pdf 0.12MB Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Informacja_o_kwocie_przeznaczonej_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf 0.15MB Informacja z otwarcia ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 0.15MB Informacja o wyborze oferty na stronę postępowania
Informacja_o_wyborze_oferty_na_stronę_postępowania.pdf 0.16MB