W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kolejne spotkanie Zespołu ds. opracowania zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych

28.07.2021

Baner z logiem PSP po lewej stronie, w centralnej części napis Państwowa Straż Pożarna a pod spodem tekst Spotkanie Zespołu ds. opracowania "Zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działan ratowniczych"

W dniach 27-28 lipca br. w Bazie Ratownictwa Wodnego Komendy Powiatowej PSP w Sieradzu zorganizowane zostało II spotkanie Zespołu ds. opracowania „Zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych”.

Działania mają na celu wypracowanie rozwiązań umożliwiających tworzenie map dla sztabu (przy wykorzystaniu systemu ArcGIS). Narzędzie będzie wspomagać działania KDR, a opracowywane zasady opiszą i usystematyzują zagadnienia związane z organizacją i funkcjonowaniem sztabu tworzonego na potrzeby działań ratowniczych.

Przypomnijmy, że pierwsze spotkanie Zespołu odbyło się w dniach 28-29 czerwca br. - https://www.gov.pl/web/kgpsp/spotkanie-zespolu-ds-opracowania-zasad-organizacji-sztabu-na-potrzeby-prowadzenia-dzialan-ratowniczych

 

Opracowanie: Krajowe Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności KG PSP

 

{"register":{"columns":[]}}