Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego
24.04.2025
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego na stanowisko starszego specjalisty w Wydziale Infrastruktury Teleinformatycznej i Radiokomunikacji w Biurze Informatyki i Łączności KG PSP.
ZADANIA
- Utrzymanie ciągłości działania infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej oraz wsparcie w obsłudze i utrzymaniu systemów działających w modelu SaaS.
- Współpraca przy planowaniu i rozwoju infrastruktury sieciowej i serwerowej, z uwzględnieniem nowoczesnych technologii, w tym rozwiązań chmurowych.
- Analizowanie potrzeb i realizacja zakupów sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, zgodnie z potrzebami jednostki.
- Udział przy prowadzeniu lub aktualizacji rejestru systemów teleinformatycznych, a także wsparcie w określaniu ich funkcji, właścicieli i administratorów.
- Współpraca z jednostkami administracji rządowej, jednostkami organizacyjnymi PSP oraz innymi wydziałami BIŁ KG PSP przy realizacji zadań z zakresu informatyki.
WYMAGANIA
- Preferowane wykształcenie informatyczne lub pokrewne,
- Zainteresowanie i doświadczenie w obszarach z zakresu informatyki/teleinformatyki,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie tekstów technicznych,
- Dyspozycyjność,
- Chęć podnoszenia kwalifikacji z zakresu IT oraz w strukturze służbowej do uzyskania uprawnień na stanowisko starszego specjalisty.
ROZPOCZĘCIE PRACY
- Od 15.06.2025 r. lub zgodnie z ustaleniami
SPOSÓB APLIKACJI
- Przesłanie CV (z opisem przebiegu dotychczasowej służby) na adres sekretariat_bil@kg.straz.gov.pl do dnia 31.05.2025 r.
OSOBA DO KONTAKTU
- st. bryg. Kazimierz Gogacz, kgogacz@kg.straz.gov.pl
- st. kpt. Dorian Gabryel, dgabryel@kg.straz.gov.pl
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 47 722 39 00, e-mail: komendant@kg.straz.gov.pl).
2. W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – st. bryg. Piotr Strawa: (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 47 722 33 69, e-mail: iod@kg.straz.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe mogę być przetwarzane w następujących celach: prowadzenie procesu rekrutacji.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Pani/Pana dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji procesu naboru.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym koniecznym dla realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3. Niepodanie prawidłowych danych skutkuje brakiem możliwości załatwienia sprawy.
11. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.