W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego

01.09.2025

nabor-do-sluzby

Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego funkcjonariusza na stanowisko głównego specjalisty w Dziale Inwestycji, Remontów i Konserwacji w APoż. 

Informacje ogólne:

1) nazwa stanowiska: Główny Specjalista – Dział Inwestycji, Remontów i Konserwacji – codzienny system czasu służby;
2) liczba stanowisk, na które prowadzony jest nabór: 1 (słownie: jedno);
3) miejsce pełnienia służby: Akademia Pożarnicza, ul. J. Słowackiego 52/54 w Warszawie;
4) uposażenie zasadnicze zostanie ustalone na podstawie 13 grupy zaszeregowania.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 września 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1750, z późn. zm.) w sprawie uposażenia strażaków Państwowej Straży Pożarnej, załącznik – tabela nr 4 zaszeregowanie stanowisk służbowych w Akademii Pożarniczej do grup uposażenia zasadniczego.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Głównego Specjalisty w Dziale Inwestycji, Remontów i Konserwacji to m.in.:

1) realizacja zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem rzeczowo-finansowym;
2) udział w komisjach przetargowych na roboty budowlane;
3) prowadzenie dokumentacji związanej z procedurą przygotowania i realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych;
4) udział w opracowywaniu perspektywicznych i bieżących planów w zakresie inwestycji i remontów w obiektach APoż;
5) pozyskiwanie stosownych opinii, zgód, zezwoleń oraz pozwoleń na budowę z  właściwych instytucji zewnętrznych, tj. Konserwator zabytków, Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego, Wojewoda Mazowiecki i inne;
6) przygotowywanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych w tym: raporty, protokoły z koordynacji, protokoły odbioru robót, korespondencja z wykonawcami, zwrot należytego wykonania umowy, realizacja gwarancji;
7) współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych procedur, tj. 
w opracowaniu przedmiotu zamówienia oraz innych wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych informacji i dokumentów, niezbędnych do właściwego prowadzenia realizowanych inwestycji/remontów.


Wymagania konieczne stawiane kandydatom na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Inwestycji, Remontów i Konserwacji:

1) doświadczenie na podobnym stanowisku;
2) kwalifikacje do zajmowania stanowisk oficerskich;
3) prawo jazdy min. kat. B;
4) dyspozycyjność;
5) co najmniej 8 lat służby lub pracy, określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 lutego 2023 r. w sprawie stanowisk służbowych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej w załączniku nr 4 (Dz. U. z 2023. poz. 466, z późn. zm.);
6) Wykształcenie: wyższe z tytułem zawodowym magistra, magistra inżyniera lub równorzędnym określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 lutego 2023 r. w sprawie stanowisk służbowych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej w załączniku nr 4 (Dz. U. z 2023. poz. 466, z późn. zm.);
7) nienaganny przebieg dotychczasowej służby: kandydat nieukarany żadną z kar dyscyplinarnych określonych w art. 117 ust. 1, w tym w trybie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1443, z późn. zm.), pozytywna opinia służbowa.


Wymagania pożądane od kandydatów na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Inwestycji, Remontów i Konserwacji:

1) wykształcenie wyższe branżowe, preferowane budowlane;
2) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji, remontów;
3) wiedza z zakresu Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych;
4) umiejętność prowadzenia dokumentacji inwestycyjno-remontowej;
5) doświadczenie w pracach komisji przetargowej;
6) bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel);
7) doświadczenie w prowadzeniu pojazdów służbowych. 
Wymagane dokumenty:
1) raport o przyjęcie do służby w Akademii Pożarniczej;
2) CV (uwzględniające przebieg służby i pracy);
3) dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopia zaświadczenia potwierdzającego aktualne badania lekarskie, stwierdzające zdolność do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym dotychczas stanowisku;
5) zaświadczenie potwierdzające staż służby;
6) zgoda przełożonego na wzięcie udziału w ogłoszonym naborze i potwierdzenie wyrażenia zgody na ewentualne przeniesienie służbowe funkcjonariusza;
7) kserokopia ostatniej opinii służbowej,
8) kserokopia indywidualnej karty oceny sprawności fizycznej strażaka przeprowadzonej 
w 2024 r. lub 2025 r.;
9) oświadczenie o treści: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach złożonych w postępowaniu w sprawie naboru, na zasadzie przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej w związku z ogłoszeniem o naborze do służby na stanowisko specjalisty, przez Rektora-Komendanta Akademii Pożarniczej z siedzibą w Warszawie, przy ul. Słowackiego 52/54, w celu przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego.


Dodatkowe informacje:
Termin składania ofert: 12.09.2025 r.
Planowany termin rozpoczęcia służby w APoż: IV kwartał 2025 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć osobiście w Kancelarii ogólnej APoż lub przesłać drogą pocztową adres: Akademia Pożarnicza ul. Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa.

Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów na kopercie należy dopisać: 
Główny Specjalista RA-5 (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego); 
bądź przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy Działu Kadr: kariera@apoz.edu.pl – w tytule wiadomości proszę wpisać: Główny Specjalista RA-5.

• Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
• Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
• Niepoinformowanie kandydata o wynikach naboru będzie równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
• Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia.
• Nadesłanych dokumentów nie zwracamy - oferty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procesu naboru.
• Dodatkowych informacji udziela Dział Kadr pod numerem telefonu 22 5617516.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/54 (adres poczty elektronicznej: kancelaria@apoz.edu.pl).
2) W Akademii Pożarniczej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54, adres poczty elektronicznej: iod@apoz.edu.pl.
3) Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru do służby na zasadach przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 28 b ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1443, z późn. zm.).
4) Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.
5) Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji 
międzynarodowej.
6) Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia postępowania 
kwalifikacyjnego.
7) Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
8) W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani(-) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9) Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani (a), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
10) Podanie przez Panią(a) danych osobowych w postępowaniu w sprawie naboru do służby na zasadach przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w naborze do służby na zasadach przeniesienia służbowego będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.
11) Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 

Szczegóły: Nabór w ramach przeniesienia służbowego funkcjonariusza na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Inwestycji, Remontów i Konserwacji - Oferty pracy/nabór do służby Akademia Pożarnicza

{"register":{"columns":[]}}