W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista do spraw koordynacji zadań systemu powiadamiania ratunkowego w Wydziale Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego

Nr ogłoszenia: 119425

Nazwa i adres urzędu

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa

Stanowisko pracy 

główny specjalista do spraw koordynacji zadań systemu powiadamiania ratunkowego
w Wydziale Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego
w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego

Imię i nazwisko wybranego kandydata

Aneta Karasek

Miejsce zamieszkania wybranego kandydata

Warszawa

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.06.2023 17:18 Karolina Ołtarzewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Pakuła-Olejniczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista do spraw koordynacji zadań systemu powiadamiania ratunkowego w Wydziale Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego 1.0 19.06.2023 17:18 Karolina Ołtarzewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}