W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista do spraw koordynacji zadań systemu powiadamiania ratunkowego w Wydziale Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego

Nr ogłoszenia: 125600

Nazwa i adres urzędu

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa

Stanowisko pracy

Główny specjalista do spraw koordynacji zadań systemu powiadamiania ratunkowego 
w Wydziale Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego 
w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego 

Imię i nazwisko wybranego kandydata

nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Miejsce zamieszkania wybranego kandydata

---

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2023 12:17 Piotr Świątkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Okrasa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista do spraw koordynacji zadań systemu powiadamiania ratunkowego w Wydziale Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego 1.0 13.10.2023 12:17 Piotr Świątkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}