W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Harmonogram i kamienie milowe

Harmonogram i kamienie milowe realizacji projektu

Planowany okres realizacji Projektu to: 4 listopada 2019 roku – 31 października 2023 roku. Przyjęty harmonogram realizacji Projektu opiera się na wyróżnieniu 3 etapów, 20 zadań i 16 kamieni milowych. Wyróżniono trzy etapy: (I) Inicjowanie projektu, (II) Analiza przedwdrożeniowa, (III) Wykonanie i wdrożenie systemów informatycznych - produktów Projektu.

Określono 20 zadań projektowych:

1.    Przygotowanie OPZ na Inżyniera Kontraktu.
2.    Przygotowanie przetargu na Inżyniera Kontraktu I równolegle przygotowanie utworzenia zespołu projektowego do opracowania analizy przedwdrożeniowej.
3.    Wykonanie analizy przedwdrożeniowej
4.    Przygotowanie postępowań przetargowych w tym konsultacje rynkowe.
5.    Przeprowadzenie przetargów na Wykonawców produktów Projektu.
6.    Przeprowadzenie przetargów na sprzęt komputerowy. 
7.    Dostarczenie sprzętu informatycznego.
8.    Wdrożenie zmodernizowanych Dziedzinowych Systemów Informatycznych podmiotów leczniczych - Partnerów Projektu i testy akceptacyjne.
9.    Modernizacje serwerowni podmiotów leczniczych – Partnerów Projektu.
10.    Testy wydajności i bezpieczeństwa Dziedzinowych Systemów Informatycznych podmiotów leczniczych – Partnerów Projektu i ich uruchomienie produkcyjne.
11.    Wytworzenie e-Rejestracji w ramach Platformy e-Usług.
12.    Wytworzenie e-EDM w ramach Platformy e-Usług.
13.    Wytworzenie e-Analiz wraz z Systemem Raportowo-Analitycznym w ramach Platformy e-Usług. 
14.    Testy akceptacyjne e-Rejestracji w ramach Platformy e-Usług.
15.    Testy akceptacyjne e-EDM w ramach Platformy e-Usług.
16.    Testy importu danych e-Analizy z udziałem Dziedzinowy Systemów Informatycznych i Systemu Raportowo-Analitycznego.
17.    Testy akceptacyjne wytwarzania raportów i analiz przez System Raportowo-Analityczny.
18.    Uruchomienie produkcyjne e-Rejestracji w ramach Platformy e-Usług.
19.    Uruchomienie produkcyjne e-EDM w ramach Platformy e-Usług.
20.    Uruchomienie produkcyjne e-Analiz w ramach Platformy e-Usług z udziałem Systemu Raportowo-Analitycznego.

Przyjęto 16 kamieni milowych:

1.    Przeprowadzona i odebrana przez Zamawiającego albo przeprowadzona przez zespół projektowy analiza przedwdrożeniowa dla Projektu.
2.    Podpisane umowy na wykonanie Platformy e-Usług.
3.    Podpisane umowy na dostosowanie systemów dziedzinowych Partnerów Projektu.
4.    Opracowana i Odebrana przez Zamawiającego analiza na wykonania komponentów Platformy e-Usług.
5.    Opracowana i Odebrana przez Zamawiającego analiza na Wykonanie usługi e-Analiz.
6.    Wdrożone gromadzenie i przetwarzanie EDM w podmiotach leczniczych objętych Projektem potwierdzone pozytywnym wynikiem testów akceptacyjnych.
7.    Uruchomione produkcyjnie gromadzenie i przetwarzanie EDM w podmiotach leczniczych objętych Projektem. 
8.    Wdrożone Rejestry EDM i wymiana EDM potwierdzona pozytywnym wynikiem testów akceptacyjnych.
9.    Uruchomiana produkcyjnie funkcjonalność rejestru EDM i wymiany EDM.
10.    Wdrożona usługa e-Rejestracji potwierdzona pozytywnym wynikiem testów akceptacyjnych.
11.    Uruchomiona produkcyjnie usługa e-Rejestracji. 
12.    Systemy dziedzinowe Partnerów dostosowane do przekazywania danych w ustalonych formatach dla usługi e-Analiz. Funkcjonalność potwierdzona pozytywnym wynikiem testów akceptacyjnych.
13.    System Raportowania i Analiz gotowy do importu danych z podmiotów leczniczych. Funkcjonalność potwierdzona pozytywnym wynikiem testów akceptacyjnych.
14.    Wdrożona usługa e-Analiz – działanie potwierdzone pozytywnym wynikiem testów akceptacyjnych.
15.    Uruchomiona produkcyjnie usługa e-Analiz.
16.    Uruchomione produkcyjnie wszystkie komponenty Platformy e-Usług potwierdzone pozytywnym wynikiem testów powdrożeniowych.

{"register":{"columns":[]}}