W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci”

10.05.2021

18 lutego 2021 r. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci” z dotacją w wysokości 130.000 zł dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. Ogłoszenie konkursu zamieszczone zostało w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Ministerstwa oraz na tablicy ogłoszeń Ministerstwa. Termin zgłaszania ofert realizacji wskazanego wyżej zadania publicznego upłynął 12 marca 2021 r. 

Zadanie obejmuje następujące działania:

  • prowadzenie 7 dni w tygodniu ogólnopolskiego, bezpłatnego interwencyjnego telefonu w sprawie zaginionych dzieci oraz osób starszych, 
  • rozwijanie współpracy z instytucjami profesjonalnie zaangażowanymi w poszukiwania zaginionych dzieci i seniorów w tym przede wszystkim z Policją oraz mediami,
  • prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do społeczeństwa na terenie Polski dotyczących funkcjonowania telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci,
  • prowadzenie/rozwijanie współpracy międzynarodowej w zakresie poszukiwania osób zaginionych,
  • udzielanie pomocy rodzinom osób zaginionych, przede wszystkim w zakresie wsparcia psychologicznego, prawnego i socjalnego – w ramach wspierania ustawowych działań Policji w obszarze poszukiwań osób zaginionych. 

Komisja konkursowa, powołana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zebrała się w dniu 13 kwietnia 2021 r. i dokonała oceny 2 ofert zgłoszonych w odpowiedzi na otwarty konkurs ofert pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci”. Obie oferty spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert na realizację przedmiotowego zadania publicznego.

Dokonując oceny członkowie komisji brali pod uwagę przede wszystkim: zgodność oferty z wymaganiami określonymi w otwartym konkursie ofert, wartość merytoryczną projektu, dotychczasowe doświadczenie organizacji oraz kalkulację środków przeznaczonych na realizację zadania. 

Można było uzyskać maksymalnie 760 punktów. 

Oferty uzyskały następującą punktację:  

  1. Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom „Nadzieja” – 643 pkt.
  2. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych – 692 pkt.

 

W dniu 7 maja 2021 roku Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji zaakceptował wybór Komisji konkursowej. Tym samym oferta zgłoszona przez Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych została wybrana do realizacji w 2021 r. zadania publicznego pn.: „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci” z kwotą dofinansowania 130 000 zł.
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.05.2021 11:18 Magdalena Jakubiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Jaźwińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci” 1.0 10.05.2021 11:18 Magdalena Jakubiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}