W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Inteligentny Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Edward.AI

Edward.ai. Inteligentny asystent pomaga w pracy zespołom sprzedaży

W ciasnym kadrze od pasa w górę dwóch mężczyzn w wieku około 30 lat, w jasnych koszulach, na tle dużej jasnej sali. Każdy z mężczyzn z rękami założonymi jedna na drugą. Mężczyzna z prawej strony trzyma w prawej dłoni czarny telefon komórkowy.

kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Platforma inteligentnego asystenta – Edward.ai

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

2040 Sp. z o.o.

ikona teczki  Nazwa programu

PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014-2020
Poddziałanie 1.3.1 Wsparcie projektów badawczo- rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BRIdge Alfa

ikona gazety  Konkurs

Bridge Alfa by YouNick Mint

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

1 000 000 zł

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

800 000 zł

ikona zegara  Okres realizacji projektu

Od stycznia 2018 r. do kwietnia 2019 r.

Poznajcie nasz zespół

W ciasnym kadrze od pasa w górę dwóch mężczyzn w wieku około 30 lat, w jasnych koszulach, na tle dużej jasnej sali. Każdy z mężczyzn z rękami założonymi jedna na drugą. Mężczyzna z prawej strony trzyma w prawej dłoni czarny telefon komórkowy.
Za sukcesem inteligentnego asystenta Edward.ai stoją Tomasz Wesołowski – CEO (na zdjęciu z prawej) oraz Bartłomiej Rozkrut – CTO

 

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

Wierzymy, że w przyszłości zamiast korzystać z tradycyjnego oprogramowania, każdy z nas będzie miał „zatrudnionego” cyfrowego asystenta, który będzie pomagał nam w codziennej pracy.
Problemem, który zdecydowaliśmy się rozwiązać w pierwszej kolejności, jest niechęć rozproszonych zespołów sprzedaży do korzystania z systemów klasy CRM. Czas przeznaczony na nużące czynności, takie jak ręczne wprowadzanie danych, notatki czy raportowanie, handlowcy woleliby poświęcić na pracę z klientami.
Algorytmy naszego produktu umożliwiają swojemu użytkownikowi zanotowanie dowolnej treści wyłącznie przy użyciu głosu. Codzienne raporty dotyczące przebiegu zakończonego dnia oraz zapowiedź nadchodzących wydarzeń pozwalają trzymać rękę na pulsie wszystkim zorientowanym na cele handlowcom. Asystent działa „w tle” w najważniejszym narzędziu pracy – telefonie handlowca, pozwalając mu pracować tak samo z każdego miejsca. Rozwiązanie pamięta o zadaniach i przypomina o nich – we właściwym miejscu i czasie. Przypomnienia wyzwalane przez asystenta pozwalają pamiętać o deklaracjach czy postanowieniach. 
Za swoją pracę otrzymaliśmy liczne wyróżnienia i nagrody, m.in.: 

  • UiPath Automation Awards CEE – 2019
  • UPC ThinkBig Think Transformation – 2019
  • Nagroda AI Innovator – 2019
  • Najlepsze rozwiązanie IT@Bank Fintech challenge
  • Najlepszy mobilny startup Mobile Trends Awards 2018
  • Finalista MIT Enterprise Forum Poland
  • Finalista PwC Startup Collider
  • Finalista Startupy w Pałacu B2B

Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?

Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z trendów, który coraz mocniej wspiera działania rynkowe zarówno dużych, jak i mniejszych firm. Powstaje także coraz więcej nowatorskich rozwiązań mających na celu analizowanie doświadczeń na linii handlowiec – konsument. 
Asystent uwalnia czas sprzedawców poświęcony na ręczne wprowadzanie i sprawdzanie danych o relacjach z klientami w systemie CRM.
Rozwiązanie zadba o to, by Twoja baza CRM była aktualna. Na bieżąco umieści w niej wszystkie informacje na temat podejmowanych przez Ciebie aktywności: połączenia telefoniczne, spotkania, e-maile, ale także transkrypcje notatek głosowych czy planowane zadania. Działa jako samodzielne narzędzie dla zespołu sprzedaży. 

Wideo

{"register":{"columns":[]}}