W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Inteligentny Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Inteligentny system do budowy i utrzymywania relacji z klientami – DMSales

HP_dmsales_1

 kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Inteligentny system do budowy i utrzymywania relacji z klientami – DMSales

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

DBMS

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój

ikona gazety  Konkurs

Szybka Ścieżka

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

5411132,50 PLN

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

3 921 901,50 PLN

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 01.10.2019 r. do 31.12.2021 r.

Poznaj nasz zespół

1

2

Zobacz efekty naszej pracy

3

4

5

6

Wideo

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

Głównym celem projektu jest przeprowadzenie prac badawczo-rozwojowych, który rezultatem będzie opracowanie inteligentnego systemu klasy CRM (ang. customer relationship management – zarządzanie relacjami z klientami) do budowy i utrzymywania relacji z klientami w oparciu o zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji (AI) oraz mechanizmy uczenia maszynowego (machine learning). Rezultatem projektu będzie znacząco ulepszony produkt pod nazwą DMSALES z zaimplementowanym autorskim systemem sztucznej inteligencji pozwalającym na budowanie relacji w oparciu o dane z wielu źródeł dostępnych za pośrednictwem Internetu, m.in. z social media (np. portale społecznościowe typu Facebook, Instagram, LinkedIn). Rezultat projektu będzie stanowił innowację produktową. Opracowana innowacja będzie mieć charakter międzynarodowy.

Rezultaty projektu będą wykorzystywane do prowadzenia skutecznych relacji z klientami, które mają doprowadzić do lepszej identyfikacji klienta dzięki zastosowanym algorytmom sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które pozwolą skutecznie określić zainteresowanie danym produktem lub usługą (tzw. leadscore) przez potencjalnego klienta oraz umożliwiają wdrożenie produktów opartych o model subskrypcyjny i wspartych poprzez asystenta sprzedaży uruchomionego w komunikatorze typu messenger.

Kto skorzysta z wyników projektu?

W wyniku realizacji projektu opracowana zostanie innowacja produktowa w postaci inteligentnego systemu do budowy i utrzymywania relacji z klientami. Na rynku nie ma obecnie dostępnych rozwiązań ani narzędzi dedykowanych dla działów marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstw, które umożliwiałyby tak szeroką identyfikację klienta i jego intencji zakupowy dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. W związku z powyższym należy uznać, że uzyskana innowacja będzie miała charakter międzynarodowy.

Uzyskana innowacja produktowa oparta o sztuczną inteligencję i maszynowe uczenie pomoże zmienić dotychczasowe procesy sprzedaży i marketingu w firmach korzystających z oprogramowania typu CRM (ang. customer relationship management – zarządzanie relacjami z klientami). Obecnie systemy klasy CRM są tak naprawdę notatnikami, zbierające deklaratywne informacje na temat relacji dotyczącej marki ze swoim klientem. Pracownicy działów sprzedażowych przedsiębiorstw mają możliwość umieszczania w tego typu systemach dowolnych danych, które często odstają do stanu faktycznego i nie odzwierciedlają tego czy dany klient faktycznie jest zainteresowany zakupem oferowanego produktu lub usług czy wręcz przeciwnie.

Z uwagi na geometryczny przyrost danych marki coraz trudniej radzą sobie z analizą relacji z klientami a również przesłankami zakupu. Ideą planowanego do opracowania w oparciu na algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego innowacyjnego systemu DMSALES jest stworzenie systemu CRM, który przejmie i zautomatyzuje w pełni funkcję notowania zdarzeń w obrębie sprzedaży i marketingu w różnych kanałach i przy użyciu inteligentnych funkcji wesprze sprzedawców i marketerów w lepszej obsłudze klienta.

Co było dla nas największym wyzwaniem w realizacji projektu?

Największym wyzwaniem było określenie dobrych założeń i wymagań dotyczących UX oraz przygotowanie dobrych danych dla potrzeb realizacji projektu.

Nasza rada dla innych Wnioskodawców

Zachecamy do bardzo dokladnego określenia wymagań dotyczących prac badawczych oraz analizy doświadczenia ostatecznych odbiorców.

{"register":{"columns":[]}}