W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Kompetencje dla centrów obsługi biznesu

Celem głównym projektu jest podniesienie umiejętności i kompetencji pożądanych przez pracodawców w nowoczesnych centrach obsługi biznesu przy wykorzystaniu technik i metod zarządzania i logistyki oraz narzędzi teleinformatycznych dzięki uczestnictwie w kursach e-learningowych

Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Kompetencje dla centrów obsługi biznesu

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 

ikona gazety  Konkurs

Kurs na MOOC

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

432 591,25 zł

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

419 613,10 zł

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 02.09.2019 r. do 30.11.2021 r.

Poznajcie nasz zespół

Dr Renata Krajewska – autorka kursu e-learningowego pt.: Obsługa logistyczna w centrach biznesowych

Dr Renata Krajewska

dr Renata Krajewska - absolwentka Politechniki Radomskiej im. K. Pułaskiego w Radomiu, mgr Ekonomii. Obroniła pracę doktorską pt.: „Łańcuch logistyczny w sytuacji utraty płynności dostaw paliw w elektrociepłowni” na Wydziale Transportu i Elektrotechniki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu. Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym, zatrudniona na stanowisku adiunkta na Wydziale Transportu, Elektrotechniki i Informatyki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu.

W pracy naukowej zajmuje się problematyką związaną z zarządzaniem strategiczny i marketingowym przedsiębiorstw działających w branży TSL i turystycznej, a także zarządzaniem logistycznym ze szczególnym uwzględnieniem projektowania łańcuchów dostaw.

Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu: marketingu na rynku usług transportowych i turystycznych, badań rynkowych i marketingowych, strategii marketingowych i logistycznych, rynku usług TSL, jakości i standaryzacji usług, gospodarki turystycznej, organizacji i zarządzania, logistyki. Jest promotorem kilkunastu prac inżynierskich, licencjackich i magisterskich.

Jest autorką lub współautorką kilkudziesięciu publikacji naukowych i dydaktycznych dotyczących zagadnień: transportowych, logistycznych i marketingowych.

 

Dr Ewa Ferensztajn - Galardos – autorka kursu e-learningowego pt.: Design Thinking jako koncepcja pobudzania innowacji

Dr Ewa Ferensztajn- Galardos

dr Ewa Ferensztajn-Galardos jest absolwentką Politechniki Radomskiej im. K. Pułaskiego, ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie – w Kolegium Zarządzania i Finansów jest zatrudniona na stanowisku adiunkta na Wydziale Transportu i Elektrotechniki Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu.

Ukończyła szkolenie specjalistyczne „MENEDŻER PROJEKTÓW”, którego zakres tematyczny koncentrował się na przygotowaniu projektów – planowaniu i zarządzaniu projektami według metody PCM oraz studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskieg nt: „Ewaluacja i zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej”.

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na problematyce trwałego i zrównoważonego rozwoju uwzględniającego efektywność ekonomiczną, ekologiczną racjonalność i społeczną zasadność, a także na zagadnieniach dotyczących sfery organizowania i finansowania w odniesieniu do istoty budżetu zadaniowego, jako zmiany reorientacji z wydatkowania na zarządzanie oraz przedsiębiorczości analizowanej w kontekście instrumentów wsparcia oraz uwarunkowań.

Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu: finansów przedsiębiorstw transportowych i turystycznych, gospodarki turystycznej, organizacji i zarządzania, ekonomiczno-prawnych podstaw przedsiębiorczości. Jest promotorem kilkunastu prac inżynierskich, licencjackich i magisterskich.Jest autorką wielu artykułów naukowych poświęconych tematyce dotyczącej efektywności systemów transportowych, koncepcji rozwiązań organizacyjno-zarządczych, oraz publikacji dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości.

 

Dr Paweł Śwital – autor kursu e-learningowego pt: Professional management w centrach obsługi biznesu

Dr Paweł Śwital

dr Paweł Śwital doktor nauk prawnych. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownik badawczo– dydaktyczny, prodziekan na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu. Specjalizuje się naukowo w prawie administracyjnym, informatyzacji podmiotów publicznych, zarządzaniu publicznym, prawie samorządu terytorialnego.

Autor licznych publikacji jednej monografii naukowej oraz ponad 40 artykułów naukowych i rozdziałów w monografiach. Kilkukrotnie nagradzany za dorobek naukowy. Redaktor lub członek redakcyjny czasopism naukowych. Prowadzi zajęcia z zakresu prawa administracyjnego, biurotyki, informatyki prawniczej, prawa samorządu terytorialnego. Ukończył szkolenia specjalistyczne z zakresu stosowania metod statystycznych w naukach społecznych, technologii informacyjnych, pakietów MS Office, zarządzania.

Trener i wykładowca w projektach finansowanych ze środków UE w zakresie prawa, zarządzania, komunikacji społecznej. Autor ekspertyz i opinii z zakresu prawa, legislacji administracyjnej, praw dziecka. Opiekun merytoryczny projektów m.in. Akademia Konsultacji Publicznych (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów), edukacji prawnej (Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli). Koordynator projektów finansowanych przez m.in. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju m.in. projekt Czas na Dobry Staż.

Zobacz efekt naszej pracy

Efektem naszej pracy są trzy kursy e-learningowe umieszczone na platformie edukacyjnej NAVOICA: 

  1. Professional management w centrach obsługi biznesu
  2. Obsługa logistyczna w centach biznesowych 
  3. Design thinking jako koncepcja pobudzania innowacji

Pobierz materiały

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

Celem głównym projektu jest podniesienie umiejętności i kompetencji pożądanych przez pracodawców w nowoczesnych centrach obsługi biznesu przy wykorzystaniu technik i metod zarządzania i logistyki oraz narzędzi teleinformatycznych dzięki uczestnictwie w kursach e-learningowych. Konieczność organizacji tego typu kursów została również potwierdzona przez Wydział Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej, która jest w stałym, bezpośrednim kontakcie z pracodawcami poszukującymi pracowników i zgłasza konieczność uzupełnienia przez nich wiedzy z zakresu przedsiębiorczości i usług biznesowych. 
Kurs:

  1. Professional management w centrach obsługi biznesu, pozwala uczestnikom zdobyć dodatkową wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania, prawa i obsługi systemów informatycznych niezbędne do podjęcia pracy w Centrum Obsługi Biznesu (przedsiębiorstwach) na stanowiskach zarządczych i typowo menadżerskich. Ponadto umożliwia posiąść umiejętności z zakresu technologii informacyjnych, stosowania środków komunikacji elektronicznej oraz technik komunikacji, dzięki czemu praca w zespole stanie się dużo prostsza i bardziej efektywna.
  2. Obsługa logistyczna w centrach biznesowych”, pozwoli uczestnikom zdobyć dodatkową wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy w przedsiębiorstwach usługowych opartych na intensywnych relacjach międzyludzkich, w których przyda się również wiedza dotycząca procesów logistycznych, podstawowych zasad, trendów i mechanizmów funkcjonowania e-gospodarki.
  3. Kurs Desing Thinking jako koncepcja pobudzania innowacji, pozyskanie wiedzy na temat metod kreowania i wdrażania nowatorskich rozwiązań m.in. w postaci nowych produktów, innowacyjnych technologii, usług, strategii, procesów, programów edukacyjnych, a nawet modeli biznesowych. Niezależnie od tego, czy działamy w biznesie, przemyśle, edukacji, administracji, jak również przedstawienie metody Design Thinking jako metody dającej gwarancję niestandardowych rozwiązań poparte przykładami wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce zawodowej.

Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?

Kursy E-learningowe, które są wynikiem projektu, skierowane są do wszystkich osób, które zainteresowane są poruszaną w nich tematyką oraz osób, które chcą podjąć pracę w nowoczesnych centrach obsługi biznesu. Ogólnym trendem wśród młodych ludzi, wynikającym z gospodarki opartej na wiedzy i w jej ramach - gospodarki cyfrowej, jest współdzielenie i chętne korzystanie z e-usług, także w sferze edukacji.

Trend ten polega na potrzebie dostępności w miejsce dotychczasowej potrzeby własności charakterystycznej dla starszego pokolenia. Stąd dla młodych ludzi coraz atrakcyjniejszą formą zdobywania wiedzy są kursy e-learningowe pozwalające na zaspokojenie potrzeby dostępności - możliwości nauki w każdym miejscu i w każdym czasie także z urządzeń mobilnych bez ponoszenia kosztów. Oferowane bezpłatne kursy e-learningowe, przy pewnym minimum zaangażowania, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom młodych Pokolenia Y (zw. pokoleniem selfie).

Co było dla nas największym wyzwaniem w projekcie?

Największym wyzwaniem w realizacji projektu było dostosowanie materiałów merytorycznych do wymagań technicznych platformy Navoica oraz zamiana treści (tekstu) na graficzną ich prezentację. 

Nasza rada dla innych Wnioskodawców

Przeładowanie informacjami w społeczeństwie informacyjnym sprawia, że młodzi ludzie łatwiej przyswajają wiedzę dzięki dobrej wizualizacji prezentowanych treści. Bodźce wizualne to fantastyczny nośnik informacji, ponieważ nasz mózg przetwarza je szybciej i łatwiej. Dlatego w tworzonych kursach e-learnigowych należy zadbać o to, aby większość przekazywanych treści była w postaci graficznej – schematów, wykresów czy filmów poglądowych. Ważne jest również pokazanie praktycznych zastosowań prezentowanych metod, technik, które pozwolą uczestnikom zdać sobie sprawę z możliwości zastosowania pozyskanej wiedzy i umiejętności w praktyce.

{"register":{"columns":[]}}