W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kultura organizacyjna i innowacyjność. Wyniki badania beneficjentów NCBR

Przedstawiamy wyniki badania kultury organizacyjnej beneficjentów NCBR i wpływu jej poszczególnych czynników na kulturę innowacji.

Kultura organizacyjna i innowacyjność. Wyniki badania beneficjentów NCBR

Dla tworzenia innowacji niezbędna jest odpowiednia kultura organizacyjna. Istotnymi składnikami kultury organizacyjnej są wzory myślenia, zachowania jednostek i grup, symbole, a także styl kierowania czy kapitał społeczny. Tworzenie skutecznego potencjału innowacyjnego wymaga zbudowania adekwatnej kultury organizacyjnej, której podstawowym elementem będzie wiedza, otwartość i dobra komunikacja. Z punktu widzenia kształtowania środowiska, które może potencjalnie pozytywnie wpływać na proinnowacyjną kulturę organizacyjną, niezbędne jest zbudowanie i utrzymanie zaufania jako cechy populacji. Przedstawiony raport zawiera wyniki badania elementów kultury organizacyjnej, które zostało przeprowadzone wśród 987 beneficjentów Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Słowa kluczowe: analiza, innowacyjność, kultura organizacyjna, kultura innowacji, kapitał społeczny, zarządzanie 

Materiały

Kultura organizacyjna i innowacyjność. Wyniki badania beneficjentów NCBR
kultura​_organizacyjna.pdf 2.93MB
{"register":{"columns":[]}}