W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie informacyjne poświęcone naborowi wniosków w konkursie Gospostrateg IX

Spotkanie informacyjne poświęcone naborowi wniosków w konkursie Gospostrateg IX
2022-06-21 10:00
 13:35
Wydarzenie w formule on-line
, 
  • KIEDY

    21 czerwca 2022 (wtorek)

    godz 10:00 - 13:35

    Wydarzenie w formule on-line

    DODAJ DO KALENDARZA

Spotkanie informacyjne, organizowane w formule on-line, poświęcimy naborowi wniosków w konkursie Gospostrateg IX

GOSPOSTRATEG

Kogo zapraszamy do udziału w spotkaniu? Do konkursu mogą przystąpić :

Do konkursu mogą przystąpić konsorcja składające się wyłącznie z przedsiębiorstw, jednostek naukowych oraz podmiotów wdrażających, przy czym:

  • w skład konsorcjum wchodzą co najmniej dwie jednostki naukowe albo co najmniej jedna jednostka naukowa i co najmniej jedno przedsiębiorstwo,
  • w skład konsorcjum wchodzi co najmniej jeden podmiot wdrażający inny niż podmiot prowadzący politykę rozwoju, o którym mowa w art. 3 pkt 2a i 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (za wyjątkiem miast będących siedzibą wojewody lub sejmiku województwa, które mogą odpowiadać za zastosowanie w praktyce wypracowanego rozwiązania), zobowiązany do zastosowania w praktyce rozwiązania będącego wynikiem projektu.

Konsorcjum może się składać z minimum 3 i maksimum 5 podmiotów.

Planowana agenda spotkania:

10:00 – 10:05 powitanie, informacje o zasadach spotkania, przedstawienie prelegentów
10:05 – 10:35 informacje ogólne o konkursie  
10:35 – 11:05 informacje dotyczące systemu 
11:05 – 11:35 informacje dotyczące oceny
11:35 – 11:50 przerwa
11:50 – 12:05 informacje dotyczące kwalifikowalności kosztów 
12:05 – 12:20 przerwa
12:20 – 13:35 sesja pytań i odpowiedzi
 

Spotkanie nie będzie nagrywane.

Wydarzenie w formule on-line.

Pytania można zadawać na tzw. chat podczas całego spotkania.

Zapisy na spotkanie – tylko i wyłącznie mailowo pod adresem: urszula.sakowicz@ncbr.gov.pl do dnia 20 czerwca 2022 r. do godziny 12:00.

Zachęcamy do przesyłania pytań do dokumentacji konkursowej na adres mailowy: urszula.sakowicz@ncbr.gov.pl

ANKIETA SATYSFAKCJI PO SPOTKANIU

{"register":{"columns":[]}}