W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Inteligentny Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

STERIOSOFT

STERIOSOFT jest prototypem narzędzia programistycznego przeznaczonego do efektywnego tworzenia grafiki 3D z wykorzystaniem fotografii stereoskopowej

Sterio stereophotogrammetry software

kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Narzędzia i metodyka digitalizacji rzeczywistej scenografii nieożywionej dla potrzeb grafiki 3D w grach wideo w oparciu o techniki stereofotogrametrii

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

Forever Entertainment S.A

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 

ikona gazety  Konkurs

Program sektorowy GAMEINN

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

2 549 368,58 zł

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

1 788 525,77 zł

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 01.01.2017 r. do 13.12.2018 r.

Zobacz efekt naszej pracy

Jak działa prototyp narzędzia?

Sprawdź

 

Trailer Gry The Mnsion

Zobacz

 

Do stworzenia gry zostało wykorzystane narzędzie Steriosoft. Modele 3d zaimplementowane w grze, są skanem pomieszczeń z Pałacu w Bożkowie (Polska).

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

STERIOSOFT jest prototypem narzędzia programistycznego przeznaczonego do efektywnego tworzenia grafiki 3D z wykorzystaniem fotografii stereoskopowej. Rezultat projektu będzie umożliwiać wierne odwzorowywanie scenografii świata realnego w wirtualnym świecie gier wideo. Przy zastosowaniu proponowanej technologii, stanie się możliwe sprawniejsze i tańsze umiejscawianie gier w miejscach rzeczywistych. Produkcje opracowane z wykorzystaniem tej technologii będą dawały wrażenie poruszania się w realnym świecie, co zwiększy doznania emocjonalne graczy i wygeneruje popyt na proponowane rozwiązanie. Zdecydowana przewaga nowej metody nad pośrednio konkurencyjną technologią skanowania laserowego 3D polega na możliwości osiągnięcia podobnego efektu przy nieporównywalnie mniejszym (do 40%) nakładzie środków i krótszym czasie produkcji.

Kto korzysta/skorzysta z wyników projektu?

Projekt skierowany jest do developerów gier oraz grafików 3D. 

Wideo

{"register":{"columns":[]}}