W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita Polska Logotyp Z lewej strony napis Unia Europejska Logotyp. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej

Studia Dualne Inżynieria Łańcucha Dostaw

20190128_104625

 kwadrat z odchodzącymi mackami  Tytuł projektu

Studia Dualne Inżynieria Łańcucha Dostaw

zarys górnej sylwetki człowieka  Nazwa Beneficjenta/Beneficjentów

Wyższa Szkoła Logistyki z siedzibą w Poznaniu

ikona teczki  Nazwa programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

ikona gazety  Konkurs

Kompetencje w szkolnictwie wyższym

ikona dwóch kupek monet  Wartość projektu

2 749 236,18 PLN

ikona ręki, a nad nią dwa kółka  Wartość dofinansowania

2 666 484,17 PLN

ikona zegara  Okres realizacji projektu

od 01.06.2018 r. do 31.08.2022 r.

Poznaj nasz zespół

mgr Mateusz Michalski – koordynator projektu. Wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Od 2006 roku pracownik Uczelni Wyższych, od 2017 własna działalność gospodarcza z zakresu prowadzenie i realizacji projektów. Kierunkowe doświadczenie zawodowe:

Zarządzanie zespołem specjalistów z zakresu realizacji projektów (w tym projektów B+R) oraz koordynacja prac od kilku do kilkudziesięcioosobowych zespołów roboczych na rzecz rozwoju systemu edukacji takich jak:

  • Wielkopolska musi wiedzieć
  • Wirtualne laboratoria – sukces innowacji
  • LOGISTYKA STAWIA NA TECHNIKA 
  • EKO-LOG
  • Studia Dualne Inżynierskie
  • Praktycy do Tablicy
  • Zintegrowany Program WSL

Współudział w tworzeniu i praca na rzecz Rady Pracodawców Wyższej Szkoły Logistyki (organu  zrzeszającego największe firmy branży TSL takich jak CAT LC, Dachser, GLS, H&M, allsafe JUNGFALK i inne), której celem było tworzenie innowacyjnych projektów B+R,

Współrealizacja projektu rozwojowego uczelni, w którym celem było opracowanie 24 innowacyjnych konwentów szkoleniowych dla studentów we współpracy z firmami Marathon International Logistics, GLS Poland, Raben, DHL, GS1, Promag, Still, Mahle, Volkswagen Group Polska. Realizacja projektów edukacyjnych, w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz szkoleniowych dla uczelni wyższych.

- koordynowanie prac dot. wdrożenia platformy zdalnego nauczania LMS, 

- koordynowanie projektów w obszarze wsparcia osób z niepełnosprawnościami

•ponad 60 mln PLN łącznej wartości pozyskanego dofinansowania

•ponad 10 000os. uczestniczących w zrealizowanych projektach

Zobacz efekt naszej pracy

Analiza efektów kształcenia oraz bezpośrednie konsultacje ze strony pracodawców posłużyły do poprawy program studiów dualnych Supply Chain Engineering i włączenia do oferty dydaktycznej.

1

2

3

Jaki problem rozwiązuje nasz projekt?

Celem projektu było opracowanie  programu kształcenia o profilu praktycznym, dostosowanego do potrzeb branży logistycznej oraz uruchomienie studiów dualnych Supply Chain Engineering podnoszących u studentów kompetencje zgodnie z zapotrzebowaniem branży TSL w trakcie uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych oraz stażach realizowanych we współpracy z przedsiębiorstwami.

Kto skorzysta z wyników projektu?

Z wyników projektu skorzystali  uczestnicy studiów dualnych, zdobywając kompetencje, poszukiwane w branży TSL na lokalnym i krajowym rynku pracy. Skorzystali również pracodawcy uzyskując wykwalifikowanych pracowników.

Co było dla nas największym wyzwaniem w realizacji projektu?

Największym wyzwaniem dla realizacji projektu był okres pandemii. Połowa studiów dualnych odbyła się w trakcie trwania zagrożenia epidemiologicznego. Zespół Projektowy podjął działania zaradcze, tj. mi.in. realizacja zajęć na uczelni w trybie zdalnym - wykorzystanie narzędzi do pracy zdalnej ze studentami, dobór odpowiednich zadań i metod pracy, organizowanie w trybie online spotkań i webinariów dla studentów. Projekt został w pełni zrealizowany dzięki  zespołowi, posiadającego wiedzę, doświadczenie oraz  motywację by zmierzyć się trudnościami, których nie zawsze da się przewidzieć na etapie planowania projektu.

Nasza rada dla innych Wnioskodawców

Nie bać się pisać innowacyjne, trudne  działania w obszarze kształcenia, dobry produkt zawsze się obroni i znajdą się niego chętni.

{"register":{"columns":[]}}