W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szkolenie „Problemy w projektach III osi POWER i ich wpływ na końcowe rozliczenie i osiągnięcie wskaźników projektu w kontekście zamykania perspektywy finansowej 2014-2020” (czwarty termin)

Szkolenie „Problemy w projektach III osi POWER i ich wpływ na końcowe rozliczenie i osiągnięcie wskaźników projektu w kontekście zamykania perspektywy finansowej 2014-2020” (czwarty termin)
2022-04-08 10:00
 

, 

W związku z ogromnym zainteresowaniem tematyką poruszoną na szkoleniu „Problemy w projektach III osi POWER i ich wpływ na końcowe rozliczenie i osiągnięcie wskaźników projektu w kontekście zamykania perspektywy finansowej 2014-2020” oraz informacją, że część z Państwa nie dostała się (z różnych powodów) na to wydarzenie, podjęliśmy decyzję o kolejnej edycji.

zaproszenie

Na szkolenie w pierwszej kolejności zapraszamy osoby, którym nie udało się zapisać w terminach 15, 18 lub 25 marca.  Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą odbyć szkolenie raz jeszcze zapraszamy oczywiście równie gorąco.

Szkolenie nie będzie nagrywane.

Szkolenie odbywa się w formule online, jest bezpłatne, wymaga jednak rejestracji (szczegóły poniżej).

Startujemy w piątek 8 kwietnia 2022 roku o godzinie 10:00, a całe spotkanie zaplanowane jest na około 3 godziny. 

Agenda wygląda następująco:

10:00 - 10:15  Powitanie uczestników i przedstawienie celu i programu spotkania
10:15 - 10:30  Przegląd najczęściej występujących problemów w realizacji projektów w ramach III osi POWER
10:30 - 11:30  Przykładowe rozwiązania stosowane w projektach, m.in. zmiany zgłaszane na etapie realizacji projektu (inspiracje i ograniczenia)

  • okres realizacji projektu
  • grupy docelowe
  • formy wsparcia
  • przegląd wskaźników
  • budżet
  • specyfika konkursu
  • odstępstwa od kryteriów dostępu

11:30 - 11:40     Przerwa      
11:40 - 12:10     Problemy identyfikowane przez IP na etapie zamykania projektu (wskazówki)

  • wkład własny
  • wykazywanie wskaźników
  • reguła proporcjonalności – kiedy i jak jest stosowana

12:10 - 13:00     Sesja pytań i odpowiedzi 

ZAPISY przyjmujemy tylko i wyłącznie mailowo do 6 kwietnia (środa) do godziny 12:00 pod adresem dorota.toczyska@ncbr.gov.pl.

Decyduje kolejność zgłoszeń.

{"register":{"columns":[]}}