W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup usługi kompleksowej organizacji wydarzenia pt. "Choinka dla dzieci pracowników"

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 12.09.2025
  • Data zakończenia: 23.09.2025 23:59
  • Jednostka publikująca:DHR
  • Opis zamówienia:Kompleksowa organizacja wydarzenia pt. "Choinka dla dzieci pracowników".

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe​_Choinka​_dla​_dzieci​_pracowników.pdf 1.08MB
Formularz ofertowy wraz z załącznikami
Formularz​_ofertowy​_wraz​_z​_załącznikami.docx 0.13MB
Projekt umowy PPU
Projekt​_umowy​_PPU​_Choinka​_dla​_dzieci​_pracowników.pdf 1.07MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
PW​_372-1​_F8​_informacji​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.09.2025 14:26 Szymon Iwańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
DHR
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup usługi kompleksowej organizacji wydarzenia pt. "Choinka dla dzieci pracowników" 2.0 16.10.2025 12:38 Szymon Iwańczuk
Zakup usługi kompleksowej organizacji wydarzenia pt. "Choinka dla dzieci pracowników" 1.0 12.09.2025 14:26 Szymon Iwańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}