Ogłoszenie nr 78543 z 20 maja 2021 r. o naborze na stanowisko starszego inspektora do spraw ochrony gatunkowej roślin i grzybów w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000
20.05.2021
Ogłoszenie nr 78543 z 20 maja 2021 r.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn
Wynagrodzenie zasadnicze: około 3200,00 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi postępowania w sprawie wydawania zezwoleń na czynności podlegające zakazom i ograniczeniom w stosunku do dziko występujących roślin i grzybów objętych ochroną gatunkową;
- prowadzi postępowania w sprawie ustalania i likwidowania stref ochrony ostoi lub stanowisk roślin i grzybów określonych w przepisach wykonawczych do ustawy o ochronie przyrody;
- prowadzi sprawy dotyczące wydawania zezwoleń na wycinanie drzew lub krzewów;
- sporządza opinie wewnętrzne w sprawie wycinki drzew na drogach publicznych;
- uczestniczy w realizacji zadań dotyczących przeprowadzania ocen oddziaływania na środowisko i ocen oddziaływania na obszary Natura 2000;
- uczestniczy w przygotowaniu opinii dotyczących tworzenia ogrodów botanicznych oraz uczestniczy w przeprowadzaniu kontroli tych jednostek;
- opiniuje dokumenty planistyczne, decyzje o warunkach zabudowy i lokalizacje inwestycji celu publicznego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie o kierunku; biologia, ochrona środowiska, leśnictwo;
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w obszarze ochrony środowiska;
- znajomość ustawy o ochronie przyrody oraz aktów wykonawczych;
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- znajomość wiedzy przyrodniczej
- umiejętność rozpoznawania gatunków podlegających ochronie
- znajomość form ochrony przyrody
- umiejętność obsługi komputera;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność analizowania i dokonywania syntezy;
- umiejętność organizacji pracy;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe o kierunku; biologia, ochrona środowiska, leśnictwo;
- Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość Dyrektywy Siedliskowej i Ptasiej;
- znajomość konwencji międzynarodowych ratyfikowanych przez Polskę, dotyczących ochrony roślin i grzybów
- umiejętność oceny zasobów przyrodniczych
- umiejętność pracy w warunkach terenowych
- prawo jazdy kat.B
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Siedziba główna RDOŚ mieści się w budynku biurowo-mieszkalnym w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 60. Wejście główne znajduje się od strony ul. Dworcowej, ale nie jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Wejście z podjazdem dla wózków znajduje się od wschodniej strony budynku. RDOŚ zajmuje parter, II i III piętro budynku. W budynku nie ma windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się tylko na parterze, przy wejściu z podjazdem.
Praca biurowo-terenowa, wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z różnymi organami i jednostakami oraz klientami spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa. Praca wymaga dobrej znajomości obsługi komputera (MS OFFICE, poczta elektroniczna, Internet, programy graficzne).
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
KOMPLETNA APLIKACJA TO TAKA, KTÓRA ZAWIERA WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY, WŁASNORĘCZNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA/KANDYDATKĘ.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-15
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 31 maja 2021
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78543" na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn parter, pokój nr 2
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 89 5372114 (kadry), 89 5372122 (Wydział Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000) lub mailowego na adres: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, tel.: 89 53 72 100; fax 89 52 70 423; e:mail: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.olsztyn@rdos.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: a) w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, b) jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu kodeksu cywilnego, będą upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, c) Państwa dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
- Pierwsza publikacja:
- 20.05.2021 08:37 Iwona Bobek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie nr 78543 z 20 maja 2021 r. o naborze na stanowisko starszego inspektora do spraw ochrony gatunkowej roślin i grzybów w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000 | 3.0 | 05.10.2022 12:01 Kamila Kutryb |
Ogłoszenie nr 78543 z 20 maja 2021 r. o naborze na stanowisko starszego inspektora do spraw ochrony gatunkowej roślin i grzybów w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000 | 2.0 | 06.07.2021 11:23 Iwona Bobek |
Ogłoszenie nr 78543 z 20 maja 2021 r. o naborze na stanowisko starszego inspektora do spraw ochrony gatunkowej roślin i grzybów w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000 | 1.0 | 20.05.2021 08:37 Iwona Bobek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP