W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu, czyli pomoc poza godzinami pracy przychodni

07.06.2023

Czy wiesz co to jest Teleplatforma Pierwszego Kontaktu i kiedy oraz w jakiej sytuacji możesz z niej skorzystać?

Nawigator Pacjenta - gdzie znajdę pomoc poza godzinami pracy przychodni

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) to miejsce, do którego możesz zadzwonić, by uzyskać pomoc poza godzinami pracy Twojej przychodni.

Zadzwoń na numer telefonu 800 137 200 lub wypełnij formularz internetowy dostępny na stronie https://www.gov.pl/web/zdrowie/tpk

TPK jest dostępna:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia

Obecnie infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim

 

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę w formie telekonsultacji

  • pielęgniarki/położnej 
  • lekarską

 

Gdzie jeszcze uzyskasz pomoc poza godzinami pracy POZ?  Odpowiedź znajdziesz w Nawigatorze Pacjenta

 

Publikacja jest również do pobrania w materiałach poniżej. Pobierz wersję pdf i korzystaj w dowolnej chwili!

 

Materiały

Nawigator Pacjenta. Praktyczny poradnik jak poruszać się w systemie ochrony zdrowia
Nawigator​_Pacjenta​_int.pdf 2.24MB
{"register":{"columns":[]}}