W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

III edycja projektu Synergia – rekrutacja

04.01.2022

Krajowa Szkoła Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego (KSAP) zaprasza instytucje administracji publicznej do udziału III edycji projektu Synergia. Każdy, kto zdecyduje się na udział będzie miał możliwość współpracy i wymiany doświadczeń z urzędnikami wysokiego szczebla z Europy Środkowej i Wschodniej.

Na zdjęciu 4 dziewczyny 1 chłopak siedzą na kanapie, patrzą na ekran otworzonego laptopa, który jest na stoliku. Wszystkie osoby są elegancko ubrane, w białe koszule i garnitury. Na środku zdjęcia znajduje się napis: Synergia-nabór.

Uczestnicząc w projekcie będziesz mógł:

  • poznać osoby, które na co dzień spotykają się z podobnymi wyzwaniami zawodowymi,
  • skonfrontować swoje pomysły w zakresie zarządzania instytucją administracji publicznej,
  • spotkać urzędników z Polski i innych krajów UE, a także ekspertów i praktyków najwyższej światowej klasy.

Uczestnicy

Uczestnikami projektu są przedstawiciele instytucji administracji publicznej, tj. kadra wyższego szczebla ​zarządzania.

Realizacja

Projekt obejmuje:

  1. szkoleniowy program edukacyjno – kooperacyjny oraz
  2. część wdrożeniową.

Doświadczeni wykładowcy ze światowych uczelni poprowadzą program edukacyjno-kooperacyjny -  w Polsce (w siedzibie KSAP), w krajach partnerskich (Bułgaria, Łotwa, Węgry) oraz w formie online. 22 dni w formie spotkań networkingowych, warsztatów oraz sesji peer-learningowych w języku angielskim, obejmie warsztaty problemowe oraz cykl zajęć edukacyjnych m.in.:

  • zarządzanie projektami w sektorze publicznym,
  • zarządzanie strategiczne w administracji publicznej,
  • zarządzanie procesami, zmianą oraz ryzykiem,
  • zarządzanie ludźmi,
  • zarządzanie komunikacją i skuteczne negocjacje,
  • wykorzystanie IT w sektorze publicznym.

Wdrożenie dobrych praktyk nastąpi po zakończeniu części szkoleniowej. Wybrane w drodze konkursu polskie instytucje administracji publicznej otrzymają:

  • wsparcie w przeszkoleniu pracowników we wdrażaniu praktyki w instytucji,
  • środki finansowe na pierwszy etap wdrożenia rozwiązania z zakresu zarządzania instytucją, który został opracowany w trakcie szkolenia.

Partnerzy

  • IPA – Institute of Public Administration (Bułgaria),
  • LSPA – Latvian School of Public Administration (Łotwa),
  • UPS – University of Public Service (Węgry).

Spotkania informacyjne

Jeżeli jesteś zainteresowany projektem, zgłoś się na zdalne spotkanie informacyjne za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Masz do wyboru 4 terminy:

  • 20 stycznia, godz. 8:30 – 9:30,
  • 25 stycznia, godz. 15:30 – 16:30,
  • 2 lutego, godz. 8:30 – 9:30,
  • 15 lutego, godz. 8:30 – 9:30.

Zgłoszenia do projektu

Do projektu możesz zgłosić się od 4 stycznia do 18 lutego za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.

Udział w projekcie jest bezpłatny.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie poświęconej Projektowi.

Serdecznie zapraszamy!

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}