W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dobre praktyki

W tej zakładce prezentujemy dobre rozwiązania z urzędów, które zastosowały model CAF.

Organizacje sektora publicznego – dzięki zastosowaniu metody CAF – na wielu polach udoskonaliły swoje funkcjonowanie i poprawiły jakość m.in.:
•    pracy,
•    wytwarzanych produktów,
•    świadczonych usług.

Liczymy, że dzieląc się dobrymi praktykami:

  • zainspirujemy inne organizacje, aby wdrażały podobne rozwiązania,
  • zrobimy kolejny krok do tego, aby upowszechnić w Polsce informacje o modelu CAF,  
  • wypromujemy organizacje, dla których troska o sposób funkcjonowania, komfort pracowników, jakość świadczonych usług, a tym samym zadowolenie klientów, nie jest obojętne.

Jak zgłosić swoją dobrą praktykę?

Poniżej znajdą Państwo formularz, dzięki któremu możecie zgłosić dobrą praktykę ze swojego urzędu. Następnie pracownicy DSC KPRM ocenią ten materiał i w razie potrzeby skontaktują się z Państwem. Wspólnie promujmy wysoką jakość w sektorze publicznym!

{"register":{"columns":[]}}