Obsługa klientów w sobotę, 14 grudnia br.
13.12.2019
27 grudnia będzie w tym roku dniem wolnym od pracy dla pracowników administracji rządowej. W zamian urzędy będą otwarte w sobotę 14 grudnia.
W sobotę 14 grudnia br. odbywać się będzie obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Wydziału Spraw Cudzoziemców.
Punkty paszportowe w Warszawie (Referat Paszportowy nr 1 przy ul. Kruczej 5/11, Referat Paszportów nr 3 przy ul. Floriańskiej 10), w delegaturach urzędu oraz kasa czynne będą w godzinach: 08:00 – 15:30.
Obsługa klientów w Wydziale Spraw Cudzoziemców odbywać się będzie w godzinach: 08:00 – 15:00.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładkach Wydziału Spraw Cudzoziemców, Wydziału Spraw Obywatelskich i Wydziału Rynku Pracy.
Zarządzenie w sprawie pracującej soboty podpisał Michał Dworczyk, Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.