W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dyrektor Generalny

Dyrektor Generalny podlega bezpośrednio Wojewodzie. Do głównych zadań Dyrektora Generalnego należy, w szczególności nadzór nad wszystkimi Biurami i Wydziałami Urzędu oraz zapewnienie właściwej organizacji pracy przez zachowanie jej ciągłości. Dyrektor Generalny wykonuje również prace z upoważnienia Wojewody.

Dyrektor Generalny: Katarzyna Jędruszczak

Dyrektor Generalny:

  • zapewnia prawidłowe funkcjonowanie i ciągłość pracy Urzędu, warunki jego działania, a także właściwą organizację pracy. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określają odrębne przepisy,
  • wykonuje zadania należące do kompetencji Wojewody w zakresie wynikającym z upoważnień Wojewody,
  • sprawuje nadzór nad pracą wszystkich wydziałów w zakresie prawidłowego wykonywania zadań.

Do kompetencji Dyrektora Generalnego należą sprawy realizowane przez

  • Biuro Kadr, Płac i Budżetu
  • Biuro Informatyki
  • Biuro Obsługi Urzędu

Kontakt:

Dyrektor Generalny
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
tel. 22 695 62 36
fax. 22 695 62 76
e-mail: dyrektorgeneralny@mazowieckie.pl

{"register":{"columns":[]}}