W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

II linia metra w Warszawie – kolejna decyzja lokalizacyjna dotycząca zachodniego odcinka

25.08.2020

24 sierpnia 2020 r. Wojewoda Mazowiecki wydał kolejną decyzję lokalizacyjną dla III etapu realizacji odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie, od szlaku za stacją C04 „Powstańców Śląskich” do Stacji Techniczno-Postojowej (STP) Mory wraz z STP Mory, w zakresie Stacji Techniczno-Postojowej (STP) Mory wraz z połączeniem STP „Mory” z układem kolejowym PKP.

Wojewoda Mazowiecki - logo

Wcześniej, 24 czerwca br. Wojewoda wydał decyzję lokalizacyjną dla III etapu odcinka zachodniego od szlaku za stacją C4 (Powstańców Śląskich) do Stacji Postojowo Technicznej STP Mory w zakresie stacji C2 oraz wentylatorni V3.

19 maja br. Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję w zakresie budowy II linii metra w Warszawie – III etap realizacji odcinka zachodniego od szlaku za stacją C04 „Powstańców Śląskich” do Stacji Techniczno-Postojowej (STP) Mory wraz z STP Mory w zakresie stacji C1 wraz z szybem startowym C1. Decyzje Wojewody mają rygor natychmiastowej wykonalności.

29 kwietnia br. Wojewoda Mazowiecki wydał dwie decyzje o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, które dotyczą budowy II linii metra w Warszawie – III etap realizacji odcinka zachodniego od szlaku za stacją C04 „Powstańców Śląskich” do Stacji Techniczno-Postojowej (STP) Mory wraz z STP Mory w zakresie stacji C3 oraz w zakresie wentylatorni V2.

Decyzje Wojewody dotyczą zamierzenia inwestycyjnego, którym jest budowa trzeciego etapu odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie. Rozpoczyna się od szlaku za torami odstawczymi stacji C4 „Powstańców Śląskich”, a kończy na stacji Techniczno – Postojowej „Mory”. Trzeci etap odcinka zachodniego o długości około 3,92 km zostanie wybudowany  na terenie dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy i gminy Ożarów Mazowiecki. Odcinek ten obejmuje budowę: stacji C3, C2, C1 wraz z szybem startowym C1, Stacji Techniczno-Postojowej, dwóch wentylatorni szlakowych V3, V2, komory demontażowej KDC4 oraz czterech tuneli D4, D3, D2, D1 oraz budowę infrastruktury technicznej wraz z rozbudową i przebudową istniejącego uzbrojenia terenu.

{"register":{"columns":[]}}