W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dotyczące opisów przelewów przy zwrotach niewykorzystanych dotacji oraz innych środków finansowych

Informacje dotyczące opisów przelewów przy zwrotach niewykorzystanych dotacji oraz innych środków finansowych.

 

1. Opisy przelewów powinny odzwierciedlać informacje zawarte w przelewach środków jakie otrzymali Państwo z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.

 

2. Jeśli nie ma możliwości przepisania informacji o których mowa w punkcie 1, opis przelewu powinien zawierać informację o:

- klasyfikacji budżetowej,

- klasyfikacji budżetu zadaniowego,

- określeniu źródła finansowania: UB (ustawa budżetowa) lub  rezerwy celowej „RC” i numeru jej pozycji.

-  numerze zawartej umowy,

- tytule zwracanej kwoty, w tym wskazanie roku otrzymanej dotacji,

- kwoty głównej oraz kwoty odsetek,

- nazwie zadania.

 

3. Przy zwrotach niewykorzystanych środków finansowych z Funduszy należy dokładnie opisać jakiego zadania dotyczy niewykorzystana kwota oraz jaka jest wysokość ewentualnie przekazywanych odsetek. Dla zwrotów odsetek również konieczne jest wskazanie rodzaju zadania, którego zwrot dotyczy.

 

4. w przypadku:

a) stwierdzenia pomyłki w opisach do zrealizowanych już przez Państwa przelewów, należy przekazać na adres skrzynki poczty elektronicznej wf@mazowieckie.pl zatytułowanej OPIS PRZELEWU informację o zaistniałej pomyłce (jest powinno być), ze wskazaniem daty i kwoty przekazanej na rachunek MUW płatności.

b) zwrotu na rachunek MUW kwoty stanowiącej sumę z różnych tytułów, należy przekazać informację na adres skrzynki poczty elektronicznej wf@mazowieckie.pl zatytułowaną OPIS PRZELEWU, stanowiącą specyfikację do opisu przelewu zwróconej kwoty, ze wskazaniem dnia przelewu oraz łącznej kwoty przelewu w celu prawidłowego ujęcia wpłaty.

c) stwierdzenia pomyłki w przekazanej przez Państwa kwocie i wystąpieniu nadpłaconej kwoty należy przekazać pisemną informację w sprawie ze wskazaniem kwoty do zwrotu, dnia przelewu i nr rachunku MUW na jaki przelew był wykonany, oraz wartości tego przelewu jak również nr rachunku na jaki MUW winien dokonać przelewu nadpłaconych środków. Pismo należy przekazać za pośrednictwem platformy e-puap na adres skrzynki podawczej /t6j4ljd68r/skrytka

{"register":{"columns":[]}}