Obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
27.05.2021
Obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81 w Warszawie wejście F odbywa się po wcześniejszej rezerwacji wizyty.
Osobiste złożenie korespondencji w Punkcie Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81 w Warszawie wejście F, w tym dokumentacji do Wydziału Spraw Cudzoziemców jak również potwierdzenie profilu zaufanego możliwe jest po uprzedniej rezerwacji wizyty za pośrednictwem:
- platformy e-usługi: e-uslugi.mazowieckie.pl (dla usług: potwierdzenie profilu zaufanego oraz osobiste złożenie korespondencji w biurze podawczym z wyłączeniem dokumentacji do Wydziału Spraw Cudzoziemców)
- platformy: kolejka-wsc.mazowieckie.pl (dla usługi: osobiste złożenie korespondencji adresowanej do Wydziału Spraw Cudzoziemców w biurze podawczym)
Potwierdzenie profilu zaufanego dla osób powyżej 60 roku życia możliwe jest również bez rezerwacji wizyty.
Pracownicy kancelarii nie dokonują weryfikacji formalnej dokumentów oraz nie potwierdzają dokumentów za zgodność z oryginałem.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie informuje jednocześnie, że dostarczenie korespondencji do Urzędu możliwe jest również za pośrednictwem operatora pocztowego lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).