W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego

27.05.2021

Obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81 w Warszawie wejście F odbywa się po wcześniejszej rezerwacji wizyty.

Grafika przestawia logo Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (granatowy logotyp na białym tle). Logo przedstawione zostało w poziomie: po lewej stronie znajduje się fragment gmachu siedziby urzędu, po prawej stronie napis "Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie.

Osobiste złożenie korespondencji w Punkcie Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81 w Warszawie wejście F,  w tym dokumentacji do Wydziału Spraw Cudzoziemców jak również potwierdzenie profilu zaufanego możliwe jest po uprzedniej rezerwacji wizyty za pośrednictwem:

  • platformy e-usługi: e-uslugi.mazowieckie.pl  (dla usług: potwierdzenie profilu zaufanego oraz osobiste złożenie korespondencji w biurze podawczym z wyłączeniem dokumentacji do Wydziału Spraw Cudzoziemców)
  • platformy: kolejka-wsc.mazowieckie.pl (dla usługi: osobiste złożenie korespondencji adresowanej do Wydziału Spraw Cudzoziemców w biurze podawczym)

Potwierdzenie profilu zaufanego dla osób powyżej 60 roku życia możliwe jest również bez rezerwacji wizyty.

Pracownicy kancelarii nie dokonują weryfikacji formalnej dokumentów oraz nie potwierdzają dokumentów za zgodność z oryginałem. 

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie informuje jednocześnie, że dostarczenie korespondencji do Urzędu możliwe jest również za pośrednictwem operatora pocztowego lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

{"register":{"columns":[]}}