Otwarcie nowego budynku Urzędu Gminy
20.11.2025
Nowy obiekt to odpowiedź na wieloletnie potrzeby administracji i mieszkańców gminy Gostynin. W uroczystym otwarciu nowego budynku udział wziął Bogdan Banaszczak, kierownik Delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Płocku, który w imieniu wojewody mazowieckiego Mariusza Frankowskiego pogratulował i podkreślił znaczenie tej inwestycji dla lokalnej społeczności.
Dotychczas urząd funkcjonował w wynajmowanych pomieszczeniach, co stwarzało ograniczenia zarówno dla pracowników, jak i osób korzystających z usług gminnych. Teraz, dzięki własnej siedzibie, obsługa będzie odbywać się w bardziej komfortowych, funkcjonalnych i dostosowanych do współczesnych standardów warunkach.
Nowy budynek zaprojektowano z myślą o wygodzie mieszkańców oraz sprawnej organizacji pracy urzędu. Inwestycja ma usprawnić codzienne funkcjonowanie administracji i podnieść jakość świadczonych usług.
Otwarcie siedziby stanowi ważny etap w rozwoju lokalnej infrastruktury i dowodzi, że konsekwentnie realizowane działania mogą przynosić wymierne korzyści dla całej gminy.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Tomasz Kominek, dyrektor płockiej delegatury Urzędu Marszałkowskiego, Andrzej Krzewicki, starosta gostyniński, przedstawiciele posłów i senatorów, wójtowie i burmistrzowie gmin sąsiednich, reprezentanci służb mundurowych oraz lokalna społeczność.