W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wznowienie obsługi klienta w Wydziale Spraw Cudzoziemców

19.05.2020

Od poniedziałku, 11 maja br. Wydział Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie częściowo wznowi bezpośrednią obsługę klientów – w zakresie odbioru Kart Pobytu i decyzji oraz uzupełniania braków formalnych do wniosków dotyczących legalizacji pobytu (w tym osobistego stawiennictwa i oddania odcisków linii papilarnych). Wizyty klientów będą się odbywać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub sms-owym umówieniu. Prosimy o niezgłaszanie się do urzędu bez wcześniej umówionej wizyty. Wizyta w urzędzie może się odbyć dopiero po jej wyznaczeniu przez pracownika Wydziału Spraw Cudzoziemców. Prosimy o wyrozumiałość.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki - logo

Możliwość umówienia się przez kalendarz internetowy pozostaje zawieszona. Monetia – punkt ksero i wnoszenia opłat – będzie zamknięta.

Z uwagi na konieczność zachowania obowiązujących rygorów sanitarnych, mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19, wywołanej wirusem SARS-CoV-2, cudzoziemcy będą informowani o ograniczeniu wejścia do urzędu osób trzecich, w tym bez pełnomocników. Niezbędne będzie również zachowanie dwumetrowych odstępów między osobami oraz ich obecność w masce oraz w rękawiczkach (zdjęcie maski i rękawiczki nastąpi wyłącznie na żądanie pracownika w celu identyfikacji i pobrania odcisków linii papilarnych). 

Pierwszy tydzień obsługi 11 maja – 15 maja 2020 r. będzie traktowany jako tydzień "pilotażowy", dla sprawdzenia, jaką liczbę klientów Wydział Spraw Cudzoziemców jest w stanie obsłużyć dziennie, przy równoczesnej weryfikacji zainteresowania ze strony klientów.

Obsługa klienta będzie się odbywać z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnieniem bezpieczeństwa pracowników i klientów. Umówienie cudzoziemców, którzy złożyli wniosek przy obecnym reżimie sanitarnym wymaga nie tylko doposażenia pracowników obsługi w niezbędne artykuły sanitarne, ale także logistyki dokumentacji i organizacji poruszania się po urzędzie (wejścia i wyjścia), aby nie dopuścić do przebywania w budynku zbyt dużej liczby osób.

{"register":{"columns":[]}}