W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wysłałeś wniosek o pobyt pocztą. Co dalej?

  1.  Urząd wyśle wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie wniosku. Wiadomość zostanie wysłana wyłącznie na wskazany we wniosku numer telefonu.
    Pamiętaj, aby wskazać prawidłowy numer telefonu.
  2. Następnie Urząd wyśle kolejną wiadomość SMS o przygotowaniu wezwania.

    W treści wiadomości wskazane zostaną niezbędne dokumenty, które należy dostarczyć do Urzędu.

  3. Po przygotowaniu dokumentów należy oczekiwać na informację Urzędu o wznowieniu obsługi klienta. Przygotowanie dokumentów wcześniej, umożliwi złożenie kompletnej dokumentacji podczas jednej wizyty w Urzędzie. Informacje o wymaganych dokumentach znajdują się na stronie Urzędu. https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/zezwolenia-na-pobyt2
  4. PO WZNOWIENIU OBSŁUGI KLIENTA W WYDZIALE SPRAW CUDZOZIEMCÓW:
    – Urząd wyśle wiadomość SMS z wyznaczonym terminem (datą i godziną) do osobistego stawienia się na ul. Marszałkowskiej 3/5 w Warszawie w celu odbioru wezwania i uzupełnienia niezbędnych dokumentów, które przygotowałeś oczekując na termin wizyty. Podczas wizyty pobrane zostaną odciski linii papilarnych.
    W przypadku braku kontaktu telefonicznego , bądź w sytuacji, gdy nie stawisz się na wyznaczony termin do uzupełnienia braków formalnych wniosku, wezwanie zostanie wysłane za pośrednictwem poczty. Po otrzymaniu wezwania prosimy o stawienie się wraz z otrzymanym WEZWANIEM do siedziby Wydziału Spraw Cudzoziemców przy ul. Marszałkowskiej 3/5 w Warszawie.
    Pamiętaj! Jeżeli  w sprawie występuje pełnomocnik, koniecznym jest aby także stawił się razem z Tobą.
  5. Z uwagi na liczbę wpływających wniosków oraz konieczność zachowania reżimu sanitarnego, czas oczekiwania na wyznaczenie terminu uzupełnienia braków formalnych wniosku bądź korespondencję wynosi około 3 miesiące.
    Przyjdź do Urzędu wyłącznie w sytuacji, gdy otrzymasz wiadomość SMS o terminie wizyty lub wezwanie w formie papierowej.

  6. Nie przychodź do Urzędu, aby uzyskać informacje na temat wysłanego wniosku.

  7. Zalecamy codzienne monitorowanie aktualności na stronie Urzędu.

  8. Terminy administracyjne zaczną obowiązywać dopiero po odbiorze wezwania.