W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wysłałeś wniosek o pobyt pocztą. Co dalej?

  1.  Urząd wyśle wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie wniosku. Wiadomość zostanie wysłana wyłącznie na wskazany we wniosku numer telefonu.
    Pamiętaj, aby wskazać prawidłowy numer telefonu.
     
  2. Następnie Urząd wyśle kolejną wiadomość SMS o przygotowaniu wezwania. W treści wiadomości wskazane zostaną niezbędne dokumenty, które należy dostarczyć do Urzędu.
     
  3. Przygotowanie dokumentów wcześniej, umożliwi złożenie kompletnej dokumentacji podczas jednej wizyty w Urzędzie. Informacje o wymaganych dokumentach znajdują się na stronie Urzędu. https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/zezwolenia-na-pobyt2
     
  4. Urząd wyśle wezwanie za pośrednictwem poczty. Po otrzymaniu wezwania prosimy o stawienie się wraz z otrzymanym WEZWANIEM do siedziby Wydziału Spraw Cudzoziemców przy ul. Marszałkowskiej 3/5 w Warszawie. Podczas wizyty pobrane zostaną odciski linii papilarnych i uzupełnisz niezbędne dokumenty, które przygotowałeś oczekując na termin wizyty.
    Pamiętaj! Jeżeli  w sprawie występuje pełnomocnik, koniecznym jest aby także stawił się razem z Tobą.
     
  5. Z uwagi na liczbę wpływających wniosków czas oczekiwania na wyznaczenie terminu uzupełnienia braków formalnych wniosku bądź korespondencję wynosi około 3 miesiące.
     
  6. Nie przychodź do Urzędu, aby uzyskać informacje na temat wysłanego wniosku.
     
  7. Zalecamy codzienne monitorowanie aktualności na stronie Urzędu.
     
  8. Terminy administracyjne zaczną obowiązywać dopiero po odbiorze wezwania.
{"register":{"columns":[]}}