W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób głuchoniemych załatwiających sprawy w urzędzie

Głuchoniemi klienci Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się

mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.

Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).

Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z Urzędem na adres e-mail info@uw.olsztyn.pl.

Materiały

Rejestr tłumaczy języka migowego - maj 2019
rejestr​_tlumaczy​_jezyka​_migowego​_maj​_2019.xls 0.03MB
Rozporzadzenie w sprawie rejestru tłumaczy języka migowego
rozporzadzenie​_w​_spr​_rejestru​_tlumaczy​_jez​_migowego.pdf 0.30MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.08.2019 11:45 Urszula Kalinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Polityki Społecznej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób głuchoniemych załatwiających sprawy w urzędzie 2.0 28.08.2019 07:36 Urszula Kalinowska
Informacja dla osób głuchoniemych załatwiających sprawy w urzędzie 1.0 26.08.2019 11:45 Urszula Kalinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP