W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim

Jeśli jesteś:

  • osobą bezrobotną zarejestrowaną w urzędzie pracy

możesz odbyć staż w naszym urzędzie.

 

Jak to zrobić: 

  • złóż wniosek do Dyrektora Generalnego o umożliwienie odbycia stażu (wzór wniosku znajdziesz poniżej w plikach do pobrania)
  • napisz we wniosku, w którym wydziale chcesz odbyć staż
  • do wniosku dołącz CV i kopię dokumentu potwierdzającą wykształcenie jakie posiadasz.

 

Staże w naszym Urzędzie są organizowane na podstawie umów zawieranych z Urzędami Pracy.

 

Osoby do kontaktu:

- Justyna Karapuda, tel. (89) 5232251, e-mail: szkolenia@uw.olsztyn.pl

- Katarzyna Filochowska - tel. (89) 5232768, e-mail: szkolenia@uw.olsztyn.pl

- Monika Tomczak - tel.(89) 5232484, e-mail: szkolenia@uw.olsztyn.pl

 

Materiały

Wniosek o przyjęcie na staż
Wniosek​_o​_przyjęcie​_na​_staż.pdf 0.45MB
Wniosek o przyjęcie na staż​_wersja edytowalna
Wniosek​_o​_przyjęcie​_na​_staż​_wersja​_edytowalna.doc 0.24MB
Wniosek o przedłużenie stażu
Wniosek​_o​_przedłużenie​_stażu.pdf 0.44MB
Wniosek o przedłużenie stażu​_wersja edytowalna
Wniosek​_o​_przedłużenie​_stażu​_wersja​_edytowalna.doc 0.23MB

ZDOBĄDŹ PRAKTYKĘ W MIEJSCU, GDZIE ADMINISTRACJA SPOTYKA NATURĘ

Dołącz do nas i zobacz jak wygląda administracja od środka! Wybierz praktyki w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie i zdobądź doświadczenie, które realnie przyda Ci się na rynku pracy. Oferujemy wsparcie mentora, ciekawe zadania i przyjazną atmosferę, w końcu jesteśmy „ Z NATURY PRZYJAŹNI”.

 

CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!

 

A o to, czym pokrótce się zajmujemy:

 

Biuro Wojewody zajmuje się:

  • organizacją i protokołowaniem oficjalnych spotkań i wystąpień Wojewody i Wicewojewodów,
  • obsługą prasową, współpracą z mediami oraz prowadzeniem social mediów Wojewody oraz Urzędu,
  • koordynacją zadań administracji niezespolonej, które wynikają z uprawnień Wojewody.

 

Wydział Organizacji i Kadr odpowiada za:

  •  prowadzenie kancelarii ogólnej,
  • obsługę Punktu Obsługi Klienta,
  • sprawy kadrowe pracowników Urzędu,
  • rekrutację kandydatów do korpusu służby cywilnej,
  • organizację szkoleń i podnoszenie kwalifikacji pracowników,
  • organizację staży dla osób bezrobotnych oraz praktyk zawodowych i studenckich,
  • przygotowanie list płac pracowników Urzędu,
  • sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • informatyzację Urzędu,
  • prowadzenie archiwum zakładowego.
  •  

Do zadań Wydziału Obsługi Urzędu należy:

  • zarządzanie nieruchomościami, obsługa gospodarcza i techniczna Urzędu,
  • gospodarowanie sprzętem i materiałami,
  • realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową w budynkach Urzędu,
  • planowanie i realizowanie inwestycji w przejściach granicznych,
  • organizowanie i obsługa transportu.

 

Wydział Prawny i Nadzoru zajmuje się:

  • obsługą prawna Wojewody, Wicewojewodów i Dyrektora Generalnego Urzędu oraz wydziałów i delegatur Urzędu,
  • przygotowywaniem opinii prawnych,
  • kontrolą zgodności przepisów prawa miejscowego z ustawami,
  • rozpatrywaniem skarg na organy stanowiące jednostek samorządu terytorialnego stosownie do przepisów k.p.a. oraz skarg i odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,
  • nadzorem i koordynacją działań informacji publicznych.

 

Wydział Finansów i Budżetu odpowiada za:

  • przygotowanie projektu budżetu Wojewody i Urzędu,
  • nadzór nad wykonywaniem budżetu i wydatkowaniem środków,
  • przygotowanie sprawozdań finansowych,
  • windykacja publicznoprawnych należności budżetowych oraz udzielanie ulg w spłacie należności budżetowych.

 

Wydział Zdrowia  do jego zadań należy:

  • prowadzenie rejestru podmiotów leczniczych i nadzór nad działalnością ich działalnością,
  • współpraca z instytucjami zajmującymi się zdrowiem publicznym,
  • prowadzenie spraw związanych z organizacją specjalizacji lekarzy, m.in. lekarzy dentystów,
  • nadzór nad odbywaniem stażu podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów,
  • prowadzenie spraw związanych z działalnością konsultantów wojewódzkich oraz współpraca z nimi,
  • prowadzenie spraw związanych z zapobieganiem oraz zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
  • realizacja szkoleń w zakresie ochrony zdrowia wybranych grup zawodowych.

 

Wydział Infrastruktury i Nieruchomości zajmuje się sprawami dotyczącymi:

  • architektury i budownictwa,
  • planowania przestrzennego,
  • mieszkalnictwa i polityki miejskiej,
  • gospodarki nieruchomościami, mienia zabużańskiego, gospodarki morskiej rolnictwa i środowiska,
  • komunikacji, infrastruktury oraz rozwoju regionalnego,
  • zadań Kontrolera Krajowego w Programach Współpracy Interreg,
  • szacowaniem szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej,
  • nadzoru nad zarządzaniem ruchem na drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych, drogach wewnętrznych położonych w strefach ruchu lub strefach zamieszkania,
  • dopłat dla organizatorów przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.

 

Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców zajmuje się:

  • sprawami związanymi z obywatelstwem polskim,
  • sprawami dotyczącymi repatriacji,
  • prowadzeniem spraw dotyczących Karty Polaka,
  • regulacją spraw majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,
  • przyjmowaniem wniosków paszportowych i wydawaniem dokumentów paszportowych,
  • sprawami dotyczącymi legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców.

 

Wydział Polityki Społecznej odpowiada za:

  • zadania z zakresu aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy,
  • organizację szkoleń ze środków Funduszu Pracy,
  • przygotowanie materiałów instruktażowych, zaleceń, procedur w sytuacjach kryzysowych dotyczących przemocy domowej,
  • nadzór nad działalnością placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych oraz interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych,
  • koordynację programów społecznych i działań związanych z pomocą rodzinom,
  • współpracę z ministerstwami przy realizacji programów społecznych,
  • sprawozdawczość realizacji programów społecznych,
  • prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej, placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku,
  • nadzór zakładów pracy chronionej, zakładów aktywności zawodowej, organizatorów turnusów rehabilitacyjnych oraz ośrodków, w których odbywają się turnusy rehabilitacyjne,
  • realizacja zadań na rzecz mniejszości narodowych i etnicznych,
  • koordynację systemów zabezpieczenia społecznego osób przemieszczjących się w granicach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Konfederacji Szwajcarskiej, Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

 

Do zadań Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego należy:

  • wykonywanie zadań Wojewody w zakresie obrony narodowej, w tym ochrony ludności i obrony cywilnej,
  • powiadamianie, ostrzeganie i alarmowanie ludności o zagrożeniach na obszarze województwa,
  • udział w koordynacji pomocy humanitarnej w sytuacjach kryzysowych,
  • planowanie i programowanie pozamilitarnego przygotowania obronnego województwa,
  • współpraca cywilno-wojskowa oraz realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikająca z obowiązków państwa gospodarza,
  • nadzór nad Państwowym Ratownictwem Medycznym,
  • obsługa zgłoszeń alarmowych na numer 999 i 112.

 

 

Wydział Kontroli odpowiada za:

  • organizację i prowadzenie kontroli zewnętrznych i wewnętrznych zleconych przez Wojewodę, w tym kontrolę finansową,
  • prowadzenie kontroli przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez jednostki samorządu terytorialnego w oparciu o przepisy k.p.a.,
  • prowadzenie kontroli z zakresu świadczeń rodzinnych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz z zakresu zasiłków dla opiekunów.

 

Wydział do spraw Zarządzania Delegaturą Urzędu w Elblągu zajmuje się sprawami dotyczącymi:

  • zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Delegatury,
  • współpracy organizacyjnej z innymi Wydziałami działającymi w Delegaturze,
  • współpracy z samorządem lokalnym i organizacjami pozarządowymi,
  • bieżącego administrowania nieruchomościami i obsługą gospodarczą Delegatury.

 

Wydział do spraw Zarządzania Delegaturą Urzędu w Ełku odpowiada za:

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Delegatury,
  • współpracę z innymi Wydziałami działającymi w Delegaturze,
  • współpracę z władzami samorządowymi i organizacjami pozarządowymi,
  • egzekwowanie obowiązków o charakterze niepieniężnym,
  • bieżące administrowanie nieruchomościami i obsługa gospodarcza Delegatury.

 

Do zadań Zespołu do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych należy:

  • ochrona informacji niejawnych w Urzędzie i administracji zespolonej,
  • archiwizacja dokumentów niejawnych,
  • opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych,
  • szkolenie pracowników Urzędu i administracji zespolonej z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • przyjmowanie i analiza oświadczeń majątkowych,
  • prowadzenie kancelarii tajnej.

 

Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna zajmuje się:

  • nadzorem działania administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie wykonywania zadań i kompetencji,
  • rozpatrywaniem skarg i wniosków, dotyczących działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz niezgodnego z przepisami prawa wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych,
  • współdziałaniem z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie właściwości nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

 

Do zakresu działania Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności
w Województwie Warmińsko-Mazurskim
należy:

  • rozpatrywanie odwołań od decyzji o niepełnosprawności i jej stopniu,
  • ustalanie poziomu potrzeby wsparcia osób niepełnosprawnych,
  • sprawowanie nadzoru nad powiatowymi zespołami do spraw orzekania o niepełnosprawności,
  • organizowanie szkoleń dla członków powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 14:05 Urszula Kalinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacji i Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 10.0 28.11.2025 13:25 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 9.0 31.07.2025 10:14 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 8.0 31.07.2025 10:12 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 7.0 21.07.2025 14:00 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 6.0 20.03.2025 15:30 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 5.0 14.02.2024 15:20 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 4.0 27.10.2023 14:29 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 3.0 26.01.2023 14:18 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 2.0 26.01.2023 14:17 Urszula Kalinowska
Staże w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim 1.0 23.08.2021 14:05 Urszula Kalinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}