W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA PUBLICZNA

Jaką sprawę chcę załatwić?

uzyskać dostęp do informacji publicznej

Kogo sprawa dotyczy?

działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne

Jakie dokumenty muszę wypełnić?
  • informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej bez pisemnego wniosku
  • możesz samemu sformułować wniosek

możesz też skorzystać z dostępnego wzoru wniosku o udostępnienie informacji publicznej umieszczonego na naszej stronie BIP w zakładce -> Załatw sprawę

Ile muszę zapłacić?

usługa jest bezpłatna, jednakże możesz ponieść koszty, jeżeli przygotowanie informacji publicznej w sposób wskazany we wniosku wymaga poniesienia dodatkowych nakładów finansowych

Kiedy złożyć dokumenty?

możesz zwrócić się do nas w dowolnym terminie

Gdzie załatwię sprawę?
  • wniosek możesz wysłać na adres:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9

10-575 Olsztyn

  • możesz również przyjść do Punktu Obsługi Klienta, który znajduje się na parterze budynku Urzędu i złożyć wniosek osobiście od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30,
  • swoją sprawę załatwisz też elektronicznie przez ePUAP  /WMURZADWOJ/SkrytkaESP lub mailowo pod adresem info@uw.olsztyn.pl
  • wszelkich informacji z zakresu wniosków o udostepnienie informacji publicznej  udzielają pracownicy pod nr telefonu 89 523 23 76
W jakim czasie otrzymam odpowiedź?
  • wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku
  • w sytuacjach skomplikowanych termin ten może zostać przedłużony do maksymalnie dwóch miesięc

 

{"register":{"columns":[]}}