Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego z 4 listopada 2025 r. dotyczące wszczęcia postępowania w sprawie zmiany decyzji nr K-6/2025 z dnia 21 lipca 2025r., znak: WIN- I.747.1.6.2025 o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, dotyczącej realizacji inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Korsze w zakresie budowy podstacji trakcyjnej "Martiany" wraz z przyłączami sanitarnymi, siecią sanitarną, przyłączem elektroenergetycznym wraz ze światłowodem, kablami powrotnymi, zasilaczami sieci trakcyjnej i linii potrzeb nietrakcyjnych, przyłączem i siecią telekomunikacyjną, systemem sterowania łącznikami sieci trakcyjnej oraz zjazdem i drogami wewnętrznymi w ramach projektu pn.: "Prace na Linii kolejowej nr 38 na odcinku Giżycko - Korsze wraz z elektryfikacją"
05.11.2025
Materiały
01_WIN-I.747.1.14.2025 - obwieszczenie o wszczęciu01_WIN-I7471142025_-_obwieszczenie_o_wszczęciu.pdf 0.12MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 05.11.2025 13:11 Urszula Kalinowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Infrastruktury i Nieruchomości
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Obwieszczenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego z 4 listopada 2025 r. dotyczące wszczęcia postępowania w sprawie zmiany decyzji nr K-6/2025 z dnia 21 lipca 2025r., znak: WIN- I.747.1.6.2025 o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, dotyczącej realizacji inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Korsze w zakresie budowy podstacji trakcyjnej "Martiany" wraz z przyłączami sanitarnymi, siecią sanitarną, przyłączem elektroenergetycznym wraz ze światłowodem, kablami powrotnymi, zasilaczami sieci trakcyjnej i linii potrzeb nietrakcyjnych, przyłączem i siecią telekomunikacyjną, systemem sterowania łącznikami sieci trakcyjnej oraz zjazdem i drogami wewnętrznymi w ramach projektu pn.: "Prace na Linii kolejowej nr 38 na odcinku Giżycko - Korsze wraz z elektryfikacją" | 1.0 | 05.11.2025 13:11 Urszula Kalinowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP