W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 4.11.2021 r. o wydaniu decyzji w sprawie zmiany decyzji nr Osd/44/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r., znak: IGR-I.746.2.47.2018 o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie instalacji i urządzeń sterowania ruchem kolejowym i linii energetycznych wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego: "Zaprojektowanie i wykonanie robót na odcinku granica IZ Olsztyn (km 219,400) – stacja Olsztyn" realizowanego w ramach projektu pn.: "Prace na linii nr 353 na odcinku Jabłonowo Pomorskie – Iława – Olsztyn – Korsze" na linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa, działka nr 19/5 obręb 0019 Morliny, gmina Ostróda.

05.11.2021

Materiały

WIN-I7462292021​_-​_obwieszczenie​_końcowe​_BIP
WIN-I7462292021​_-​_obwieszczenie​_końcowe​_BIP.doc 3.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.11.2021 07:52 Łukasz Lidman
Wytwarzający/ Odpowiadający:
WIN
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 4.11.2021 r. o wydaniu decyzji w sprawie zmiany decyzji nr Osd/44/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r., znak: IGR-I.746.2.47.2018 o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie instalacji i urządzeń sterowania ruchem kolejowym i linii energetycznych wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego: "Zaprojektowanie i wykonanie robót na odcinku granica IZ Olsztyn (km 219,400) – stacja Olsztyn" realizowanego w ramach projektu pn.: "Prace na linii nr 353 na odcinku Jabłonowo Pomorskie – Iława – Olsztyn – Korsze" na linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa, działka nr 19/5 obręb 0019 Morliny, gmina Ostróda. 1.0 05.11.2021 07:52 Łukasz Lidman

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}