W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyniki konkursu Moduł 3

18.01.2021

Moduł 3 - wyniki konkursu

Podmiot, którego oferta została umieszczona na liście ofert zakwalifikowanych do otrzymania dofinansowania, zobowiązany jest – w terminie 7 dni roboczych  od dnia ogłoszenia wyników konkursu przez Ministra tj. tj. do dnia 26.01.2021 r. dostarczyć:

  1. Oświadczenie o przyjęciu dotacji – załącznik nr 19-20 do Programu „MALUCH+” 2021 (moduł 3).
  2. Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT 2021 – załącznik nr 25 do Programu „MALUCH+” 2021 (moduł 3).
  3. Oświadczenie dotyczące poprawności danych w rejestrze żłobków, klubów dziecięcych i w wykazie dziennych opiekunów – załącznik nr 3.1 do Umowy „MALUCH+” 2021 (moduł 3) – opcjonalne w przypadku gdy na terenie gminy funkcjonują już instytucje opieki nad dziećmi do lat 3.
  4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu*, w którym będzie prowadzony żłobek, klub dziecięcy lub będzie sprawowana opieka przez dziennego opiekuna (np. akt własności, umowa najmu) - opcjonalnie jeśli dokument jeszcze nie został złożony.
  5. Kalkulację kosztów- w cześć dotycząca TWORZENIA  – załącznik nr 33 do oferty konkursowej – opcjonalnie w razie konieczności bądź jeśli zaszły zmiany i wymaga aktualizacji.
  6. Program Inwestycyjny – załącznik nr 10 lub Opis realizacji zadania – załącznik nr 30 do Umowy (opcjonalnie w razie konieczności bądź jeśli zaszły zmiany i wymaga aktualizacji).
  7. Dokument potwierdzający Dokument potwierdzający poprawność danych zawartych w ofercie i wymaganych przez program dotyczących danych podmiotów (np. wydruk z CEIDG, KRS, Empatia)

 na adres tut. Urzędu lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

* Dokument winny być poświadczonej za zgodność z oryginałem (poprzez adnotację na każdej stronie „za zgodność z oryginałem” i czytelny podpis osoby umocowanej do reprezentowania beneficjenta ze wskazaniem daty dokonania tej czynności; jeśli dokument jest wysyłany za pomocą platformy ePUAP przez osobę umocowaną, oświadczenie o potwierdzeniu za zgodność z oryginałem powinno być zawarte w treści pisma przewodniego), kopii dokumentu potwierdzającego tytuł prawny beneficjenta do lokalu, w którym będzie prowadzony żłobek, klub dziecięcy lub będzie sprawowana opieka przez dziennego opiekuna (np. akt własności, umowa najmu):

  • co do zasady obejmującego co najmniej okres realizacji zadania oraz okres trwałości, trwający do 31 grudnia 2025 r.;
  • jeśli tytuł prawny nie jest aktem własności, powinien obejmować zgodę właściciela lokalu na prowadzenie w nim działalności polegającej na opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
  • w razie planowania w lokalu inwestycji budowlanej, beneficjent musi mieć prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, tj. powinien być to tytuł prawny wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, zarządu, ograniczonego prawa rzeczowego albo stosunku zobowiązaniowego, przewidującego uprawnienia do wykonywania robót budowlanych
  • przed podpisaniem umowy wojewoda ma prawo żądania wglądu do oryginału ww. dokumentu;

 

UWAGA:

Przed podpisaniem Umowy Beneficjent zobowiązana jest dostarczyć:

  1. Zał. 3.2 do Umowy - Harmonogram zapotrzebowania – TWORZENIE
  2. Zał. 3.3 do Umowy - Harmonogram zapotrzebowania – FUNKCJONOWANIE
  3. Operat szacunkowy nieruchomości/ gruntu które będzie stanowiło zabezpieczenie realizacji umowy.
  4. Numer rachunku bankowego do realizacji programu MALUCH

 Wyżej wymienione załącznik będą dostępne do pobrania na stroni Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakładce realizacja zadania wraz ze wzorem umowy.

Materiały

Zał 19​_-​_m3​_-​_oświadczenie​_o​_przyjęciu​_dotacji​_2021
Zał​_19​_-​_m3​_-​_oświadczenie​_o​_przyjęciu​_dotacji​_2021.doc 0.03MB
Zał 20​_-​_m3​_-​_oświadczenie​_o​_przyjęciu​_Funduszu​_Pracy​_2021
Zał​_20​_-​_m3​_-​_oświadczenie​_o​_przyjęciu​_Funduszu​_Pracy​_2021.doc 0.03MB
Zał 25​_-​_m3​_-​_oświadczenie​_o​_kwalifikowalności​_podatku​_2021
Zał​_25​_-​_m3​_-​_oświadczenie​_o​_kwalifikowalności​_podatku​_2021.docx 0.02MB
Zał 33​_Kalkulacja​_kosztów​_Moduła​_3
Zał​_33​_Kalkulacja​_kosztów​_Moduła​_3.xlsx 0.02MB
Zał 3.1​_Oświadczenie​_dotyczące​_poprawności​_danych​_w​_rejestrze​_żłobków​_i​_klubów​_dziecięcych
Zał​_31​_Oświadczenie​_dotyczące​_poprawności​_danych​_w​_rejestrze​_żłobków​_i​_klubów​_dziecięcych.docx 0.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.01.2021 12:12 Urszula Kalinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Polityki Społecznej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wyniki konkursu Moduł 3 2.0 18.01.2021 12:13 Urszula Kalinowska
Wyniki konkursu Moduł 3 1.0 18.01.2021 12:12 Urszula Kalinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}