W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Petycja w sprawie zmiany przepisów regulujących zasady doręczania decyzji administracyjnych w zakresie zmiany art. 39 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)

Petycja złożona z wyrażeniem zgody na ujawnienie danych osobowych podmiotu wnoszącego petycję.

Petycja wpłynęła do MSWiA w dniu 25 listopada 2024 r.

W dniu 4 lutego 2025 r. udzielono odpowiedzi podmiotowi wnoszącemu.
 

Materiały

Petycja w sprawie zmiany przepisów regulujących zasady doręczania decyzji administracyjnych w zakresie zmiany art. 39 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
Petycja​_w​_sprawie​_zmiany​_przepisów​_regulujących​_zasady​_doręczania​_decyzji​_administracyjnych.DOCX 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.02.2025 18:08 Jakub Kolasiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Tymczyszyn
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Petycja w sprawie zmiany przepisów regulujących zasady doręczania decyzji administracyjnych w zakresie zmiany art. 39 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) 1.0 28.02.2025 18:08 Jakub Kolasiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}