WSPARCIE ORGANIZACJI
Wsparcie organizacyjne w ramach Grupy NCBR realizowane jest przede wszystkim za pomocą powołanej w 2018 roku spółki NCBR+. To tutaj pracownicy realizują zadania w takich obszarach jak:
- IT – helpdesk (1), administracja systemami (2), wsparcie narzędzi informatycznych (3),
- HR – kadry (1), płace (2), analizy HR (3), szkolenia i rozwój (4), rekrutacja (5)
- MARKETING I KOMUNIKACJA – promocja i marketing (1), komunikacja wewnętrzna (2), komunikacja zewnętrzna (3), zespół edukacyjno-promocyjny (4)
- FINANSE – księgowość (1), finanse (2), budżetowanie i planowanie (3), analizy finansowe (4)
- PRAWO – umowy i opinie prawne (1), postępowania sądowe (2), instrumenty finansowe i prawo nowych technologii (4), compliance (5)
- ADMINISTRACJA – wsparcie administracyjno-techniczne (1), wsparcie asystenckie (2), recepcja i kancelaria (3), archiwum zakładowe (4), zamówienia publiczne (5)
Dążymy do tego, aby zadania NCBR i NCBR+ były realizowane w standardach rynkowych, to znaczy nie tylko szybko i elastycznie, ale także profesjonalnie i zachowaniem najwyższych standardów etyki. Aby jeszcze efektywniej wspierać rozwój Grupy NCBR (NCBR i NCBR+ sp. z o.o.), często łączymy siły z kilku obszarów wsparcia organizacji w ramach interdyscyplinarnych zespołów. Dlatego też trudno się z nami nudzić.