W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Moduł 1

Realizacja programu przed podpisaniem UMOWY

Beneficjent, przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest – w terminie  do dnia 19.06.2020 dostarczyć:

  1. Zał. nr 3 – Harmonogram zapotrzebowania na środki;
  2. Zał. nr 4 – Oświadczenie o poprawności danych w Rejestrze Żłobków i Dziennym Opiekunie;
  3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym będzie prowadzony żłobek, klub dziecięcy lub będzie sprawowana opieka przez dziennego opiekuna (np. akt własności, umowa najmu)- jeśli na etapie przyjęcia dotacji nie został złożony;
  4. Numer wyodrębnionego rachunku bankowego dla środków dofinasowania do obsługi Programu MALUCH + .

 

Realizacja programu po podpisaniem UMOWY – Wypłata środków.

Beneficjent, po podpisaniem Umowy zobowiązany jest dostarczyć:

  1. Zał. nr 1 – Wniosek o wypłatę środków;
  2. Zał. nr 2 – rozliczenie transzy;
  3. Dokument potwierdzający poniesione wydatki;
  4. W przypadku realizacji robót budowlanych należy dostarczyć kopię protokołów odbioru lub innych dokumentów poświadczających wykonanie zadania.

Środki na realizacji zadania będą wypłacane w transzach po złożeniu zał. nr 1 czyli wniosku o wypłatę śr. na tworzenie. Środki mogą być wypłacane w formie zaliczki bądź refundacji jednakże w terminie zgodnym z zał. 3 - Harmonogramem. Przed złożeniem kolejnego wniosku o wypłatę kolejnej transzy należy złożyć zał. nr 2 - rozliczenie transzy wraz z dokumentami potwierdzającymi poniesione koszt. 

Wniosek należy składać do 5 dnia każdego miesiąca.

Materiały

M1 FP - wzór umowy -po uwagach FKi PN
M1​_FP​_-​_wzór​_umowy​_-po​_uwagach​_FKi​_PN.docx 0.05MB
Zał. nr 1. M1- harmonogram zapotrzebowania środków finansowych
Zał​_nr​_1​_M1-​_harmonogram​_zapotrzebowania​_środków​_finansowych.xlsx 0.01MB
Zał. nr 2 M1 -​_Oświadczenie​_o​_poprawności danych RZ i DzO
Zał​_nr​_2​_M1​_-​_Oświadczenie​_o​_poprawności​_danych​_RZ​_i​_DzO.doc 0.03MB
Zał. nr 3. M1 - wniosek o wyplatę środków
Zał​_nr​_3​_M1​_-​_wniosek​_o​_wyplatę​_środków.xlsx 0.01MB
Zał. nr 4. M1 -rozliczenie transzy - zestawienie dokumentów
Zał​_nr​_4​_M1​_-rozliczenie​_transzy​_-​_zestawienie​_dokumentów.xlsx 0.01MB
Zał. nr 5 M1 Kalkulacja kosztów moduł 1a,1b
Zał​_nr​_5​_M1​_Kalkulacja​_kosztów​_moduł​_1a,1b.xlsx 0.02MB
Zał. nr 6 M1 -Rozliczenie​_inwestycja-budowlana​_-sprawozdania-utworzenie
Zał​_nr​_6​_M1​_-Rozliczenie​_inwestycja-budowlana​_-sprawozdania-utworzenie.xlsx 0.02MB
Zał. nr 7 M1 Sprawozdanie-z-trwalosci zadania-MALUCH + 2020 Moduł 1
Zał​_nr​_7​_M1​_Sprawozdanie-z-trwalosci​_zadania-MALUCH​_+​_2020​_Moduł​_1.xlsx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.06.2020 10:21 Urszula Kalinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Polityki Społecznej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Moduł 1 1.0 09.06.2020 10:21 Urszula Kalinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}