W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawozdanie z realizacji programu MALUCH + 2020

Sprawozdanie z realizacji  resortowego programu MALUCH + 2020 należy złożyć do 15 stycznia 2021 r. do tut. Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

Za datę złożenia sprawozdania uznaje się datę wpływu do urzędu, lub datę sprawozdania za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Ponadto, proszę wysłać Sprawozdania z modułu 1, 2 oraz 3 (w wersji edytowalnej) na adres e-mail: marta.chlusewicz@uw.olsztyn.pl. Natomiast, Sprawozdanie z modułu 4 należy wysłać na adres e-mail: mateusz.rutynowski@uw.olsztyn.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać numer umowy.

W razie pytań lub wątpliwości związanych z wypełnieniem zapraszamy do kontaktu z:

 Panią Martą Chłusewicz, tel.(89) 52 32 758 lub

Panem Mateuszem Rutynowskim, tel. :(89) 52 32 399

Materiały

Sprawozdanie MALUCH + 2020 Moduł 1
Sprawozdanie​_MALUCH​_+​_2020​_Moduł​_1.xlsx 0.09MB
Sprawozdanie MALUCH + 2020 Moduł 2
Sprawozdanie​_MALUCH​_+​_2020​_Moduł​_2.xlsx 0.11MB
Sprawozdanie MALUCH + 2020 Moduł 3
Sprawozdanie​_MALUCH​_+​_2020​_Moduł​_3.xlsx 0.09MB
Sprawozdanie MALUCH + 2020 Moduł 4
Sprawozdanie​_MALUCH​_+​_2020​_Moduł​_4.xlsx 0.13MB
Oświadczenie dot. dzieci z niepełnosprawności
Oświadczenie​_dot​_dzieci​_z​_niepełnosprawności.docx 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.11.2020 15:33 Urszula Kalinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Polityki Społecznej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprawozdanie z realizacji programu MALUCH + 2020 1.0 20.11.2020 15:33 Urszula Kalinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}