W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Naruszenia dotyczące opisu kryteriów oceny ofert

Zamówienie na świadczenie usługi polegającej na skierowaniu pracowników tymczasowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
Zamówienie na „opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku urzędu miejskiego w Kowalewie Pomorskim wraz z kosztami nadzoru autorskiego
Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków”

Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków” – naruszenie art. 91 ust. 3 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; art. 91 ust. 3 w związku z art. 26 ust. 2b i art. 2 pkt 5 ustawy Pzp; art. 92 ust. 2 ustawy Pzp; art. 32 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Materiały

wka​_27​_14
wka​_27​_14.pdf 0.09MB
KIO-KD-6-15
KIO-KD-6-15.pdf 0.11MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14) - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7, jak również art. 17 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-14/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie  i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-14/14)  – naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14)

Zamówienie na „Zaprojektowanie  i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14) – naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 oraz art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231). Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15
Info​_o​_wyn​_kontroli20KBW2002​_04​_15.pdf 0.32MB
Zamówienie na: „Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego. Naprawa podręcznego sprzętu gaśniczego. Utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego” postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów, napraw podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji pożarowych systemów alarmowych i transmisji w obiektach UMCS”

Zamówienie na: „Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego. Naprawa podręcznego sprzętu gaśniczego. Utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego” postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów, napraw podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji pożarowych systemów alarmowych i transmisji w obiektach UMCS” - naruszenie przepisów art. 7 ust. 1, art. 91 ust. 1 i 2 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 12 i 13  oraz art. 2 pkt 5 ustawy Pzp; -  art. 89 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp;-  art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Materiały

KIO-KD-17-15
KIO-KD-17-15.pdf 0.15MB
Zamówienie na "Kompleksową usługę utrzymania w czystości kolejowych wagonów osobowych i lokomotyw kursujących w pociągach PKP Intercity"

Zamówienie na "Kompleksową usługę utrzymania w czystości kolejowych wagonów osobowych i lokomotyw kursujących w pociągach PKP Intercity" - zadanie A, C, F, G, I, J, K - naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 6 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 91 ust. 2 w zw. z art. 2 pkt 1 ustawy Pzp, art. 17 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 95 ust. 2 w zw. z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp.

Materiały

2wynik2
2wynik2.pdf 2.38MB
KIO-KD-13-15
KIO-KD-13-15.pdf 0.16MB
Zamówienie pn.: „Budowa ogólnodostępnych miejsc postojowych w centrum wsi Olszówka poprzez remont drogi gminnej wraz z budową zatok parkingowych, przebudową drogi wewnętrznej, rozbudową placu postojowego, budową kanalizacji opadowej”
Zamówienie na „Odtwarzanie śródleśnych oczek wodnych na terenie Nadleśnictwa Lipka”

Zamówienie na „Odtwarzanie śródleśnych oczek wodnych na terenie Nadleśnictwa Lipka” - naruszenie art. art. 90 ust. 1, art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3 i 4, art. 36 ust. 1 pkt 6, art. 38 ust. 4a pkt 2,  art. 26 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 7 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

Materiały

wku​_51
wku​_51.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna

Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna” – naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 11 ust. 6, art. 24 ust. 2 pkt 4 oraz art. 2 pkt 11 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

Gmina-Hanna
Gmina-Hanna.pdf 0.15MB
Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego”

Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego” – naruszenie art. 29 ust. 1, art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

wkn-22-15-GITD
wkn-22-15-GITD.pdf 0.15MB
KIO-KD-66-15
KIO-KD-66-15.pdf 0.62MB
Zamówienie „Wyłonienie Menadżera Funduszu Funduszy w celu realizacji wspólnych inwestycji w ramach przedsięwzięcia BRIdge VC.

Zamówienie „Wyłonienie Menadżera Funduszu Funduszy  w celu realizacji wspólnych inwestycji w ramach przedsięwzięcia BRIdge VC.” - naruszenie art. 91 ust. 3 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 13, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 38 ust. 6 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, § 1 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w zw. z art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 13 w zw. z art. 91 ust. 4 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

Materiały

wku-110-15
wku-110-15.pdf 0.23MB
KIO-KU-65-15
KIO-KU-65-15.pdf 0.39MB
Zamówienie pn.: „Remont sieci wodociągowej i budowa przyłączy w miejscowości Czyże”

Zamówienie pn.: „Remont sieci wodociągowej i budowa przyłączy w miejscowości Czyże” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 36 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 45 ust. 6 pkt 5, art. 36 ust. 1 pkt 15 w zw. z art. 148 ust. 1 pkt 2 i 5 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 36 ust. 1 pkt 9 w związku z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Materiały

Remont-sieci-wodociagowej-i-budowa-przylaczy-w-miejscowosci-Czyze
Remont-sieci-wodociagowej-i-budowa-przylaczy-w-miejscowosci-Czyze.pdf 0.08MB
Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej przesyłowej na terenie gminy Sobków”
Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”

Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”, udzielone przez Miasto Brańsk, w którym stwierdzono naruszenie art. 91 ust. 2aart. 22 ust. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 2art. 35 ust. 1art. 92 ust. 1 pkt 1art. 26 ust. 2bart. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w zw. § 4 rozporządzenia w sprawie protokołu, art. 36 ust. 1 pkt 6art. 7 ust. 1art. 26 ust. 3art. 86 ust. 3art. 8 ust. 1art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w związku z § 3 pkt 1 lit. a rozporządzenia w sprawie protokołu.

Materiały

Wynik-kontroli-Miasto-Bransk
Wynik-kontroli-Miasto-Bransk.pdf 0.22MB
Zamówienie pn. „Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji opadowej w drodze gminnej K600627 w miejscowości Gaj - Etap I"
Zamówienie pn. „Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Wieprz”
Zamówienie na „Utwardzenie w RZGO w Słajsinie placu do demontażu odpadów i na przesypki.”
Zamówienie pn.: „Kanalizacja sanitarna w Tylicach – Etap II – zadanie nr 3”
Zamówienie pn.: „Budowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Dębiany – Etap II”
Zamówienie pn.: „Budowa pompowni wody w miejscowości Błonie, budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Koprzywnica, Świężyce, Zbigniewice Kolonia oraz budowa przydomowych pompowni ścieków w miejscowości Koprzywnica”

 

Zamówienie pn.: „Budowa pompowni wody w miejscowości Błonie, budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Koprzywnica, Świężyce, Zbigniewice Kolonia oraz budowa przydomowych pompowni ścieków w miejscowości Koprzywnica” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust. 1 pkt 8 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Budowa-pompowni-wody-w-miejscowosci-Blonie,-budowa-odcinkow-sieci-wodociagowej-w-miejscowosci-Koprzywnica,-swiezyce,-Zbigniewice-Kolonia-oraz-budowa-przydomowych-pompowni-sciekow-w-miejscowosci-Koprzywnica
Budowa-pompowni-wody-w-miejscowosci-Blonie,-budowa-odcinkow-sieci-wodociagowej-w-miejscowosci-Koprzywnica,-swiezyce,-Zbigniewice-Kolonia-oraz-budowa-przydomowych-pompowni-sciekow-w-miejscowosci-Koprzywnica.pdf 0.07MB
Zamówienie pn.: „Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 205 na odcinku Sławno – Polanów, etap przebudowy i rozbudowy przejścia przez m. Sławno”

Zamówienie pn.: „Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 205 na odcinku Sławno – Polanów, etap przebudowy i rozbudowy przejścia przez m. Sławno” – naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.

Materiały

Zarzadzanie-Projektem-pt-Przebudowa-drogi-wojewodzkiej-nr-205-na-odcinku-Slawno-Polanow,-etap-przebudowy-i-rozbudowy-przejscia-przez-m-Slawno-wkd-86-16
Zarzadzanie-Projektem-pt-Przebudowa-drogi-wojewodzkiej-nr-205-na-odcinku-Slawno-Polanow,-etap-przebudowy-i-rozbudowy-przejscia-przez-m-Slawno-wkd-86-16.pdf 0.08MB
KIO-KD-57-16
KIO-KD-57-16.pdf 0.13MB
Zamówienie pn. „Budowa 39 sztuk naturalnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna”

Zamówienie pn. „Budowa 39 sztuk naturalnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna” – naruszenie: art. 91 ust. 2a ustawy Pzp; § 1 ust. 1 pkt 1) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Materiały

Budowa-39-sztuk-naturalnych-przydomowych-oczyszczalni-sciekow-na-terenie-Gminy-Przytoczna
Budowa-39-sztuk-naturalnych-przydomowych-oczyszczalni-sciekow-na-terenie-Gminy-Przytoczna.pdf 0.08MB
Zamówienie pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Łąkta Górna”

Zamówienie pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Łąkta Górna” – naruszenie: art. 91 ust. 2a ustawy Pzp; art. 22 ust. 4 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

Materiały

Rozbudowa-oczyszczalni-sciekow-w-miejscowosci-lakta-Gorna
Rozbudowa-oczyszczalni-sciekow-w-miejscowosci-lakta-Gorna.pdf 0.08MB
Zamówienie pn.: „Remont oczyszczalni ścieków w Uściu Gorlickim”
Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.”

Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 pkt 7 lit. c i  d) ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp 4 ust. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Wzmocnienie-systemu-ochrony-przeciwpozarowej-obszaru-lesnego-remont-polaczony-z-modernizacja-dojazdu-pozarowego-nr-4
Wzmocnienie-systemu-ochrony-przeciwpozarowej-obszaru-lesnego-remont-polaczony-z-modernizacja-dojazdu-pozarowego-nr-4.pdf 0.46MB
KIO-KD-62-16
KIO-KD-62-16.pdf 0.11MB
Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Snowidza, Godziszowa i Barycz”
Zamówienie na „Dostawę wraz z montażem mebli reprezentacyjnych dla Muzeum T. Kantora Cricoteka i nowej siedziby Ośrodka Dokumentacji Sztuki T. Kantora w Krakowie"
Zamówienie pn. „Budowa sieci wodociągowej w Ruminie”
Zamówienie na „Remont odtworzeniowy cmentarza z okresu I wojny światowej nr 46 w Koniecznej – Etap I”

Zamówienie na „Remont odtworzeniowy cmentarza z okresu I wojny światowej nr 46 w Koniecznej – Etap I” , udzielone przez Gminę Uście Gorlickie – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 38 ust. 4a pkt 1, art. 36 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).

Materiały

Remont-odtworzeniowy-cmentarza-z-okresu-I-wojny-swiatowej-nr-46-w-Koniecznej-Etap-I
Remont-odtworzeniowy-cmentarza-z-okresu-I-wojny-swiatowej-nr-46-w-Koniecznej-Etap-I.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: „Utwardzenie placu w miejscowości Nozdrzec i Izdebki oraz remont Domu Strażaka w Hłudnie”

Zamówienie pn.: „Utwardzenie placu w miejscowości Nozdrzec i Izdebki oraz remont Domu Strażaka w Hłudnie” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3,  art. 26 ust. 4, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, § 1 ust. 1 pkt 11, § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret pierwsze, trzecie, lit. b) oraz § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów oraz naruszenie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz.U.2014.1481 j.t.).

Materiały

Utwardzenie-placu-w-miejscowosci-Nozdrzec-i-Izdebki-oraz-remont-Domu-Strazaka-w-Hludnie
Utwardzenie-placu-w-miejscowosci-Nozdrzec-i-Izdebki-oraz-remont-Domu-Strazaka-w-Hludnie.pdf 0.14MB
Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w msc. Chwałki wzdłuż drogi gminnej nr ew. 420”
Zamówienie pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Łąkta Górna i Żegocina”
Zamówienie na „Rozbudowa Budynku Przedszkola Publicznego w Raciążku”

Zamówienie na „Rozbudowa Budynku Przedszkola Publicznego w Raciążku” , udzielone przez Gminę Uście Gorlickie – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 46 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust.  Pkt 1 lit a) tiret trzeci rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), art. 25ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust 7 pkt 7 i 8 rozporządzenia w sprawie dokumentów.

Materiały

Rozbudowa-Budynku-Przedszkola-Publicznego-w-Raciazku
Rozbudowa-Budynku-Przedszkola-Publicznego-w-Raciazku.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego”
Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie wsi Tarnopol”
Zamówienie pn.: Dostawa elementów wyposażenia AV w ramach projektu pn.: „Rozbudowa drogi gminnej Nr 117456E Wydrzyn - Gromadzice w miejscowości Wydrzyn. - I etap.”
Zamówienie pn. Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek

Zamówienie pn. Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art.  24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 3, art. 90 ust. 1, art. 40 ust. 6 pkt 2, art. 42 ust. 1 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie dokumentów: § 1 ust. 1 pkt 11, § 1 ust. 1 pkt 7, § 1 ust. 1 pkt 8, § 1 ust. 1 pkt 11, § 3 ust. 4.

Materiały

Pelnienie-uslugi-Inzyniera-Kontraktu-dla-Projektu-pn-Uporzadkowanie-gospodarki-wodno-sciekowej-na-terenie-Miasta-Sulejowek
Pelnienie-uslugi-Inzyniera-Kontraktu-dla-Projektu-pn-Uporzadkowanie-gospodarki-wodno-sciekowej-na-terenie-Miasta-Sulejowek.pdf 0.37MB
KIO-KD-70-16
KIO-KD-70-16.pdf 0.27MB
Zamówienie pn.: „Budowa budynku świetlicy w miejscowości Chwałki (etap II – roboty wykończeniowe) wraz z budową boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, utwardzeniem placów”

Zamówienie pn.: „Budowa budynku świetlicy w miejscowości Chwałki (etap II – roboty wykończeniowe) wraz z budową boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, utwardzeniem placów” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 oraz art. 22 ust. 4 ustawy Pzp.

Materiały

Budowa-budynku-swietlicy-w-miejscowosci-Chwalki-etap-II-roboty-wykonczeniowe-wraz-z-budowa-boiska-wielofunkcyjnego,-placu-zabaw,-utwardzeniem-placow
Budowa-budynku-swietlicy-w-miejscowosci-Chwalki-etap-II-roboty-wykonczeniowe-wraz-z-budowa-boiska-wielofunkcyjnego,-placu-zabaw,-utwardzeniem-placow.pdf 0.14MB
Zamówienie pn.: „Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody (SUW) wraz ze zbiornikiem wody uzdatnionej w miejscowości Głuchów Górny”

Zamówienie pn.: „Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody (SUW) wraz ze zbiornikiem wody uzdatnionej w miejscowości Głuchów Górny” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzeci rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 25 ust. 1 pkt 1, art. 22 ust. 4 ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.

Materiały

Przebudowa-i-modernizacja-stacji-uzdatniania-wody-SUW-wraz-ze-zbiornikiem-wody-uzdatnionej-w-miejscowosci-Gluchow-Gorny
Przebudowa-i-modernizacja-stacji-uzdatniania-wody-SUW-wraz-ze-zbiornikiem-wody-uzdatnionej-w-miejscowosci-Gluchow-Gorny.pdf 0.10MB
Zamówienie pn.: „Zakup infrastruktury sprzętowej - serwery kasetowe, serwery plików, przełączniki sieciowe, szafa serwerowa z wyposażeniem - (ZADANIE I) oraz laptopów (ZADANIE II) na potrzeby realizacji projektu wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach projektu Od administrowania do efektywnego zarządzania Szkołą Główną Handlową w Warszawie - połączenie wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych (nr POKL.04.01.01-00-129) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”

Zamówienie pn.: „Zakup infrastruktury sprzętowej - serwery kasetowe, serwery plików, przełączniki sieciowe, szafa serwerowa z wyposażeniem - (ZADANIE I) oraz laptopów (ZADANIE II) na potrzeby realizacji projektu wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach projektu Od administrowania do efektywnego zarządzania Szkołą Główną Handlową w Warszawie - połączenie wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych (nr POKL.04.01.01-00-129) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 89 ust. 1 pkt 2), art. 85 ust. 2 ustawy Pzp.

Materiały

Zakup-infrastruktury-sprzetowej-KD​_82​_16
Zakup-infrastruktury-sprzetowej-KD​_82​_16.pdf 0.07MB
KIO-KD-71-16
KIO-KD-71-16.pdf 0.07MB
Zamówienie pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Golub-Dobrzyń”
Zamówienie pn. „Budowa wodociągu w miejscowości Wilkowiecko ul. Mickiewicza, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Opatów, ul. Kościuszki”

Zamówienie pn. „Budowa wodociągu w miejscowości Wilkowiecko ul. Mickiewicza, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Opatów, ul. Kościuszki”, naruszenie ustawy Pzp: art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3 oraz art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 91 ust. 2a, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, § 3 ust. 3 i § 4 ust. 3 ww. rozporządzenia, art. 26 ust. 3.

Materiały

Budowa-wodociagu-w-miejscowosci-Wilkowiecko-ul-Mickiewicza,-budowa-kanalizacji-sanitarnejf
Budowa-wodociagu-w-miejscowosci-Wilkowiecko-ul-Mickiewicza,-budowa-kanalizacji-sanitarnejf.pdf 0.13MB
Zamówienie pn.: „Świadczenie usług rzecznika patentowego na potrzeby projektu POIG nr UDA – POIG.01.03.02-02-090/2012, polegających na opracowaniu i dokonaniu zgłoszeń ochrony patentowej wybranych rozwiązań i produktów rynkowych za granicą wraz z doradztwem w zakresie własności przemysłowej”

Zamówienie pn.: „Świadczenie usług rzecznika patentowego na potrzeby projektu POIG nr UDA – POIG.01.03.02-02-090/2012, polegających na opracowaniu i dokonaniu zgłoszeń ochrony patentowej wybranych rozwiązań i produktów rynkowych za granicą wraz z doradztwem w zakresie własności przemysłowej” -  naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 85 ust. 1 pkt 1, art. 23 ust. 4, 25 ust. 1 ustawy Pzp, § 7 ust. 4 oraz  § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

Materiały

swiadczenie-uslug-rzecznika-patentowego-na-potrzeby-projektu-POIG
swiadczenie-uslug-rzecznika-patentowego-na-potrzeby-projektu-POIG.pdf 0.28MB
Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy”

Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7) i art. 36 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp,art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli doraźnej.

Materiały

wk​_-knd​_22-16-zanonimizowana
wk​_-knd​_22-16-zanonimizowana.pdf 0.15MB
Zamówienie pn. „Dostawa samochodów zaopatrzeniowych z żurawiem – 35 szt.”
Zamówienie na „Wzrost atrakcyjności turystycznej Szczawnicy i Leśnicy - miast pogranicza polsko-słowackiego poprzez rozbudowę infrastruktury turystycznej - budowa parkingu dwupoziomowego przy ul. Flisackiej i Pienińskiej wraz z obiektami usługowymi”
Zamówienie na „Kompleksową informatyzację Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Rzeszowie w ramach PSIM – rozszerzenie”

Zamówienie na „Kompleksową informatyzację Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Rzeszowie w ramach PSIM – rozszerzenie” – naruszenie art. 91 ust. 2 ustawy Pzpart. 26 ust. 3 ustawy; § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231); art. 25 ust. 1 ustawy; art. 36 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 46 ust. 4a ustawy; naruszenie przepisów rozporządzenia w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Materiały

Kompleksowa-informatyzacja-SP-ZOZ-MSW-w-Rzeszowie-wkn​_74​_16
Kompleksowa-informatyzacja-SP-ZOZ-MSW-w-Rzeszowie-wkn​_74​_16.pdf 0.11MB
Zamówienie na „Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Błotno, Gmina Nowogard”

Zamówienie na „Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Błotno, Gmina Nowogard” - naruszenie art. 91 ust. 2aart. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.

Materiały

Zakup-wozu-strazackiego-wraz-z-wyposazeniem-dla-Ochotniczej-Strazy-Pozarnej-w-miejscowosci-Blotno,-Gmina-Nowogard-wkd​_87​_16
Zakup-wozu-strazackiego-wraz-z-wyposazeniem-dla-Ochotniczej-Strazy-Pozarnej-w-miejscowosci-Blotno,-Gmina-Nowogard-wkd​_87​_16.pdf 0.08MB
Zamówienie pn.: „Modernizacja boisk sportowych w Smęgorzowie”
Zamówienie pn.: „Dostawa systemu archiwizacji i backupu danych obrazowych dla Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej”
Zamówienie na „Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów”

Zamówienie na „Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp i art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Materiały

knd-4-2017
knd-4-2017.pdf 3.94MB
{"register":{"columns":[]}}