W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej

Cel projektu

Umożliwienie 100 urzędom administracji rządowej wdrożenie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania.

Opis projektu

W ramach projektu planuje się realizację trzech następujących zadań:

  1. Wdrożenie i integracja systemów zarządzania w urzędach.
  2. Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
  3. Utworzenie i udostępnienie „Bazy wiedzy”.

Termin realizacji projektu

1 kw. 2013 r. - 2 kw. 2015 r.

Materiały

Informator projektu "Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej"
informator​_dsz.pdf 0.25MB
Lista urzędów zakwalifikowanych do projektu
lista​_urzedow​_zakwalifikowanych​_do​_projektu​_0.pdf 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}