W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Raporty z badań

Intensywnie pracujemy nad rozwojem produktów cyfrowych dla obywateli i administracji. Aby wiedzieć, jak możemy je udoskonalać, musimy poznać potrzeby użytkowników. Poniżej prezentujemy wyniki naszych badań.

 

Dostępność

Badania z osobami z niepełnosprawnością – checklista dla osób badajacych – listopad 2023

zobacz raport

 


Skrzynka badawcza – Dodatek do publikacji „Dostępne usługi cyfrowe”

 

zobacz raport

 


Dostępne usługi cyfrowe. Poradnik dla osób badających i projektujących UX

zobacz raport

 


Dostępne doświadczenia cyfrowe – część I – grudzień 2023

zobacz raport

 


Dostępne doświadczenia cyfrowe – część II – grudzień 2023

zobacz raport

 


mObywatel – aplikacja

Pełnomocnictwa i upoważnienia; prezentacja wniosków z pierwszej części badań – sierpień 2022

zobacz raport
 


Podsumowanie testów użyteczności dwóch wersji makiet nowej aplikacji mObywatel – październik 2022

zobacz raport
 


Pełnomocnictwa w aplikacji mObywatel. Podsumowanie testów użyteczności – październik 2022

zobacz raport
 


Podsumowanie badania aplikacji mObywatel 2.0; Onboarding – marzec 2023

zobacz raport
 


Raport z badania użyteczności wybranych funkcji aplikacji mObywatel 2.0; mDowód i weryfikacja kodem QR – maj 2023

zobacz raport
 


Raport badawczy; nowe logo aplikacji mObywatel – czerwiec 2023

zobacz raport
 


Podsumowanie wyników badania usługi e-Urząd Skarbowy w aplikacji mObywatel 2.0 – sierpień 2023

zobacz raport
 


Architektura informacji aplikacji mObywatel; etap I – wrzesień 2023

zobacz raport
 


Publiczne usługi cyfrowe; znajomość, korzystanie i ocena – wrzesień 2023

zobacz raport

 


Stłuczka; raport z badania usługi w aplikacji mObywatel 2.0 – lipiec 2024

zobacz raport

 


mObywatel – przeglądarka

Ocena projektu strony mObywatel.gov.pl i aplikacji mobilnej mObywatel – maj 2022

zobacz raport
 


Badanie Profilu Zaufanego i mObywatel.gov.pl; raport z badania użyteczności – sierpień 2022

zobacz raport
 


Wnioski z badania strony mObywatel.gov.pl – grudzień 2022

zobacz raport

 


mObywatel Junior

Badanie Family & Friends aplikacji mObywatel Junior – czerwiec 2025

zobacz raport

 


e-Doręczenia

e-Doręczenia; raport z badania użyteczności – listopad 2022

zobacz raport
 


e-Doręczenia; raport z badania użyteczności – wrzesień 2023

zobacz raport
 


Podsumowanie wyników badania satysfakcji z usługi e-Doręczenia – wrzesień 2023

zobacz raport
 


Zdrowie psychiczne

Cyfrowa pomoc w zakresie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – czerwiec 2023

zobacz raport
 


Systemy dla urzędników

Badanie Żródła; analiza ilościowa – kwiecień 2023

zobacz raport
 


Kanał Zulip-CRW; raport z badania ilościowego; opinie użytkowników kanału po wyborach parlamentarnych – październik 2023

zobacz raport

 



Gov.pl

Odra: badania UX dla projektu strony; wnioski z badań - sierpień 2022

zobacz raport

 


Podsumowanie testów użyteczności strony Cieplo.gov.pl - listopad 2022

zobacz raport
 


Audyt użyteczności Internet.gov.pl - czerwiec 2023

zobacz raport

{"register":{"columns":[]}}