Raporty z badań
Intensywnie pracujemy nad rozwojem produktów cyfrowych dla obywateli i administracji. Aby wiedzieć, jak możemy je udoskonalać, musimy poznać potrzeby użytkowników. Poniżej prezentujemy wyniki naszych badań.
Dostępność
Badania z osobami z niepełnosprawnością – checklista dla osób badajacych – listopad 2023
zobacz raport
Skrzynka badawcza – Dodatek do publikacji „Dostępne usługi cyfrowe”
Dostępne usługi cyfrowe. Poradnik dla osób badających i projektujących UX
Dostępne doświadczenia cyfrowe – część I – grudzień 2023
zobacz raport
Dostępne doświadczenia cyfrowe – część II – grudzień 2023
zobacz raport
mObywatel – aplikacja
Pełnomocnictwa i upoważnienia; prezentacja wniosków z pierwszej części badań – sierpień 2022
zobacz raport
Podsumowanie testów użyteczności dwóch wersji makiet nowej aplikacji mObywatel – październik 2022
zobacz raport
Pełnomocnictwa w aplikacji mObywatel. Podsumowanie testów użyteczności – październik 2022
zobacz raport
Podsumowanie badania aplikacji mObywatel 2.0; Onboarding – marzec 2023
Raport z badania użyteczności wybranych funkcji aplikacji mObywatel 2.0; mDowód i weryfikacja kodem QR – maj 2023
Raport badawczy; nowe logo aplikacji mObywatel – czerwiec 2023
Podsumowanie wyników badania usługi e-Urząd Skarbowy w aplikacji mObywatel 2.0 – sierpień 2023
Architektura informacji aplikacji mObywatel; etap I – wrzesień 2023
Publiczne usługi cyfrowe; znajomość, korzystanie i ocena – wrzesień 2023
zobacz raport
Stłuczka; raport z badania usługi w aplikacji mObywatel 2.0 – lipiec 2024
zobacz raport
mObywatel – przeglądarka
Ocena projektu strony mObywatel.gov.pl i aplikacji mobilnej mObywatel – maj 2022
Badanie Profilu Zaufanego i mObywatel.gov.pl; raport z badania użyteczności – sierpień 2022
Wnioski z badania strony mObywatel.gov.pl – grudzień 2022
mObywatel Junior
Badanie Family & Friends aplikacji mObywatel Junior – czerwiec 2025
e-Doręczenia
e-Doręczenia; raport z badania użyteczności – listopad 2022
zobacz raport
e-Doręczenia; raport z badania użyteczności – wrzesień 2023
zobacz raport
Podsumowanie wyników badania satysfakcji z usługi e-Doręczenia – wrzesień 2023
Zdrowie psychiczne
Cyfrowa pomoc w zakresie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – czerwiec 2023
zobacz raport
Systemy dla urzędników
Badanie Żródła; analiza ilościowa – kwiecień 2023
zobacz raport
Kanał Zulip-CRW; raport z badania ilościowego; opinie użytkowników kanału po wyborach parlamentarnych – październik 2023
zobacz raport
Gov.pl
Odra: badania UX dla projektu strony; wnioski z badań - sierpień 2022
zobacz raport
Podsumowanie testów użyteczności strony Cieplo.gov.pl - listopad 2022
Audyt użyteczności Internet.gov.pl - czerwiec 2023
zobacz raport